Mai multe mii de japonezi, în majoritate adulţi, au petrecut noaptea de duminică spre luni la cozi imense, în faţa porţii Disneyland din Tokyo, care luni împlineşte 30 de ani de la înfiinţare, administraţia parcului (Oriental Land Company Group) aşteptându-se cu această ocazie la circa 80.000 de vizitatori, potrivit Kyodo. Mulţi dintre fanii Disneyland din Tokyo au aceeaşi vârstă cu parcul de distracţie, iar unii dintre ei sunt chiar şi mai în vârstă, dar acesta nu este un obstacol ca toată lumea să se simtă în largul său aici. Pentru japonezi, Disneyland-ul nu este doar parc de distracţii pentru copii, ci un loc pentru întâlniri romantice, un decor frumos pentru logodnă sau un loc de relaxare pentru întreaga familie.

Parcul are și o pagină de internet proprie, Tokyodisneyresort.co.jp, cu noutățile din programul distractiv, dar și cu toate oportunitățile de relaxare în detalii: Disneyland, DisneySea, Hotele, Spa, Restaurante și centre comerciale mari.

 

În cele trei decenii de existenţă, Disneyland din Tokyo a fost vizitat de 570 de milioane de persoane. Numai anul trecut, parcul de distracţii din capitala japoneză a fost vizitat de 27 milioane de oameni din lumea întreagă.

 

Distribuie articolul: