E primăvară. Scoatem hainele groase și trecem la regimul „în formă”. În rochii și fuste, vrem să fim suple, frumoase și admirate, dar fără o pregătire bună, riscăm să obține un efect total opus. Dietele nu sunt cea mai bună cale spre o siluetă ideală și un corp sănătos, ba dimpotriva, dacă sunt drastice sau nepotrivite, chiar pot duce la grave probleme de sănătate. Așadar, ce mâncăm pentru a arăta și a ne simți bine? După o iarnă în care vitaminele au cam lipsit, dietele spartane pot influența negativ organismul nostru. Pentru a fi în formă, ar fi cazul să ne schimbăm regimul alimentar într-unul rațional.

Dimineața
– 30 g de pâine
– 1 băutură caldă fără zahăr 
– 10 g de unt
– 1 produs lactat degresat
– 1 fruct

Prânz:
– Salată de crudități
– Un șnițel (pui,vită), sau pește, sau 2 ouă fierte (doar un element din aceste 3)
– Legume fierte, sau la aburi, sau la grătar 
– 1 produs lactat degresat
– 1 fruct

Cină:
– Salată de legume
– Supă

Apa este un element obligatoriu al oricărei diete: 3 litri de apă pot face minuni pentru siluetă. Nu uitați de mișcarea fizică. Și mai important e să nu se sară peste micul dejun. E o primă greșeală care conduce către probleme de sănătate. În schimb, seara nu mâncați copios. Multe femei fac greșeala „să se îndoape” seara pentru că s-au înfometat în timpul zilei și în final nu se pot abține. Pășiți pe calea perfecțiunii exterioare în pas lent, dar sigur.

Un secret pentru femeile care au obișnuința de a mânca cu viteză sporită. După fiecare bucățică puneți cuțitul, furculița și lingura pe masă, mestecați încet și savurați gustul.

Respectând un regim alimentar sănătos și diete raționale, organismul se obisnuiește să funcționeze cu puține calorii, astfel încât orice surplus alimentar riscă să vă creeze din nou probleme cu greutatea.  Un ritm normal de pierdere a greutății este de 500 g pe săptămână.

Distribuie articolul: