Pentru că în timpul toamnei piețele și supermarketurile sunt pline de mere proaspete, folosește-le pentru a slăbi rapid până la 5 kilograme într-o săptămână. Urmează această dieta doar timp de 5 zile, deoarece organismul tău nu trebuie privat de celelalte substanțe hrănitoare.

Dieta cu mere este una dintre cele mai apreciate diete în rândul nutriționiștilor, din mai multe motive. În primul rând, mărul este un fruct foarte benefic pentru organism, iar în al doilea rând această dietă elimină foarte bine toxinele din corp.

Această dietă funcționează pe două reguli simple. În primul rând, înainte de fiecare masă trebuie consumat un măr și, în al doilea rând, proporțiile meselor, însumate, nu trebuie să depășească 1200 de calorii. Totodată, există mese formate exclusiv din mere.

În timpul acestei diete, este recomandat consumul de apă în cantități mari. Din cauza acidității mari a mărului, conferite de puterea antioxidantă a acestuia, dieta cu mere nu este indicată persoanelor care suferă de afecțiuni gastrice sau intestinale.

Meniul dietei cu mere pentru cinci zile:

ZIUA 1

Mic dejun, Prânz, Cină – mere (aproximativ 1,5 kilograme)

ZIUA 2

Mic dejun – mere
Prânz – un măr, o salată verde cu lămâie și două felii de brânză slabă
Cina – mere

ZIUA 3

Mic dejun – un măr, o felie de pâine graham și o felie de șuncă degresată de curcan
Prânz – un măr, o salată verde, 2 morcovi și un sfert de ceapă
Cina – mere

ZIUA 4

Mic dejun – un măr, o felie de pâine graham și o felie de șuncă degresată de curcan
Prânz – un măr, o salată de legume fierte (fără cartofi) și 200 grame de ton cu lămâie
Cina – un măr, un bol de cereale integrale și lapte degresat

ZIUA 5

Mic dejun – un măr, un ou fiert și o felie de pâine graham
Prânz – un măr, legume crude și 200 de grame de carne de vită prăjită sau de pui fără piele
Cina – mere

Sursa: www.elle.ro 

Foto:  sanatate.bzi.ro

 

Distribuie articolul: