Pentru că milioane de femei mor anual din cauza cancerului la sân, mai multe studii au încercat să găsească un stil de viaţă ce poate preveni această boală, concentrându-se în special pe alimentaţie, scrie site-ul sanatos.gustos.ro. Potrivit speciaiștilor pâine neagră, legume, ulei de măsline, lactate şi fructe, asta conţine o dietă care poate preveni cancerul la sân, fiind şi o eficientă cură de slăbire.

Nutriționistul, dr. Mary Flynn a analizat toate aceste studii, a trecut rezultatele prin filtrul propriilor cunoştinţe, apoi a creat o dietă capabilă să prevină cancerul la sân şi să contribuie la vindecarea femeilor care au fost deja diagnosticate cu această boală. Dieta anti cancer ajută şi la slăbit.

Uite care sunt recomandările nutriționistului:
Nu trebuie să numeri calorii, ci doar să incluzi în alimentaţia ta anumite grupe de nutrienţi. Senzaţia de foame ar trebui să se regleze cu timpul aşa încât să consumi în jur de 1500 de calorii pe zi. Iată ce ar trebui să mănânci zilnic:

6-7 porţii de carbohidraţi. O porţie poate însemna o felie de pâine, 25 de grame de orez sau paste, 150 grame de cartofi. Pastele şi pâinea ar trebui să fie integrale. Refuză produsele de patiserie, dulciurile etc.

• Cel puţin patru porţii de legume crude pe zi. În mod ideal ar trebui să mănânci mai multe de atât.

4-5 porţii de grăsime. O porţie înseamnă o lingură cu ulei, două linguri cu nuci, alune, seminţe de floarea soarelui sau un sfert de avocado. Seminţele şi nucile sunt ideale în stare crudă, căci prin prăjire îşi pierd din proprietăţile nutritive. Uleiul se adaugă crud în salate. Sunt interzise prăjelile.

3 porţii de fructe. O porţie înseamnă un măr, patru caise, jumătate de banană, jumătate de kiwi sau trei prune. Ca şi legumele, fructele sunt ideale în stare crudă.

2 porţii de lactate. O porţie înseamnă 250 ml de lapte degresat, 25 grame brânză sau 125 ml iaurt. Pentru proteine poţi mânca şi ouă, dar nu prăjite.

„Probabil ai observat că din acest plan lipseşte carnea. Celor care nu pot renunţa la ea, dr. Flynn le dă voie să mănânce câte 350 grame de pui sau peşte în fiecare săptămână, dar nu mai mult de atât”, scrie sursa citată.

Distribuie articolul: