Hai să facem un exercițiu de imaginație: ce va însemna conținutul video pe YouTube peste 5 ani? Video va fi principalul mod de comunicare din online, YouTube va cuceri televizoarele iar lumea va renunța încet-încet la abonamentele tradiționale de cablu, în detrimentul la YouTube Premium. Imposibil? Recent, utilizatorii ce vizionează YouTube de pe TV a depășit numărul celor care-l vizionează de pe un desktop. Se anunță vremuri interesante.

Dacă ești determinat și dezvolți canalul tău de YouTube că pe o afacere, în câțiva ani vor apărea în calea ta oportunități la care nici nu visai. Trebuie reținut faptul că un canal nu este o simplă idee de afacere pentru că fără să vrei, vei face parte dintr-o mișcare culturală și globală. YouTube revoluționează sistemul de divertisment, întreagă economie, educația la nivel mondial, dar și modul în care noi interacționăm. În continuare, vei afla 5 motive pentru care merită să-ți faci un canal de YouTube.

EXPUNERE LA PĂTRAT

Pentru ce ai un website? Să fi indexat de Google și găsit de potențialii noi clienți. Abea de ceva timp a devenit și o componentă de brand. Chiar dacă ai un business, ești un freelancer sau vrei să faci YouTube că pe un hobby, cred că toată lumea e de acord că videoclipurile sunt mai captivante decât orice alt format digital. Așa cum ai un website așa poți avea și un canal de YouTube, unde poți discuta despre problemele domeniului tău și despre soluțiile pe care le poți oferi, într-un mod interactiv. Adevăratul avantaj față de un website, e că ai mult mai multe șanse să fi găsit pe YouTube decât pe Google.

MAI MULTĂ ÎNCREDERE

Chiar dacă totul se întâmplă online, stabilirea contactului vizual este cel mai important lucru în încheierea oricărei tranzacții, indiferent de natura ei. Lumea te vede că ești real și te studiază în liniște. Totul funcționează precum începutul unei noi relații. În primul clip faceți cunoștință, dacă te vede și în al doilea clip înseamnă că te place iar după o perioada de timp și alte câteva videoclipuri vizionate, audiență începe să aibă încredere în tine. La fel că într-o relație, ce se întâmplă atunci când un partener are încredere în celălalt? „Investește”.

IMPACT ASUPRA LUMII

Să presupunem că ai toți banii din lume pentru a-ți satisface orice poftă. Ce urmează? Îți vei dori să impactezi viață cât mai multor oamenil, cel mai probabil pozitiv. Fie că vrei sau nu, dacă-ți faci un canal de YouTube îi vei influența pe cei care te urmăresc, iar întrebarea este: de ce să nu te folosești de această putere că să ai un impact pozitiv asupra lor? Este de reținut că rolul final al unui influencer este identic cu al unui lider: influențarea și conducerea publicului către o viață mai bună. Puține idei de afaceri au acest potențial.

COMUNITATE ADEVĂRATĂ

Ai expunere, emani încredere, impactezi viață oamenilor și îți monetizezi activitatea, iar cercul parcă se încheie nu? Greșit. Nu numai că poți impacta direct viața oamenilor, dar împreună puteți schimba lumea. Dacă ai o audiență fidelă în spate, înseamnă să ai și suportul ei și ține minte că puterea unui trib este incomparabilă cu puterea unui singur om. „Cin-se-aseamănă, se adună”, iar prin publicarea de conținut video pe YouTube, fix asta faci: îți chemi tribul care crede în aceleași valori că și tine.

CONVERSII EXTREME

Indiferent că ai sau nu o afacere, fie că-i online sau offline, indiferent de nișa în care vrei să produci conținut, un canal de YouTube se va dovedi în final cea mai bună investiție raportată la eforturile depuse. Ratele de conversii sunt enorme în comparație cu alte strategii de vânzări. Că îți promovezi magazinul online, că promovezi produse în regim de afiliere, sau că îți faci auzite pachetele de servicii pe care le oferi, prin YouTube vei avea cele mai bune rezultate. Dacă prin conținutul tău reușești să demonstrezi că intenția ta reală, este de a-ți ajută audiență și nu de a genera venituri, nu ai de ce să-ți faci griji.

Un canal de YouTube reprezintă următoarea ta carte de vizită pentru anii care urmează, pe care poți s-o creezi cu o investiție minimă. Citește ghidul complet de monetizare cu 10 metode despre cum să faci bani din YouTube în cazul în care nu crezi că reprezintă o oportunitate din punct de vedere financiar. Sunt sigur că ai să-ți schimbi opinia.

Cel mai bun sfat referitor la YouTube în cazul în care-ți doreșți performanță și succes este să-ți tratezi canalul tău de YouTube cu același devotament cum ai trata orice idee de afacere în care ai fi investit minim 100.000 euro. Dacă tratezi superficial investiția, rezultatul va fi mereu falimentul, dar dacă ești atent și dedicat în totalitate, n-ai cum să dai greș, e imposibil.