Atunci când organismului îi lipsesc anumiți nutrienți, acesta ne dă de știre că ceva nu merge cum trebuie, consideră dietologii. Aflați, în continuare, despre ce semne de alarmă indică organismul, atunci când ne este poftă de anumite alimente și ce este indicat să consumăm în aceste cazuri.

Poftă de ciocolată

Atunci când vă este poftă de ciocolată, organismul simte nevoie acută de magneziu. Îi puteți oferi acest nutrient, consumând nuci, semințe și fructe.

Poftă de pâine

Organismul simte o nevoie acută de azot, atunci când ne semnalizează pofta de pâine. Putem suplini această nevoie, consumând pește, carne și nuci.

Poftă de ceva dulce

Probabil este cea mai răspândită poftă, care apare în special după mâncare. Pofta de dulce semnifică deficit de glucoză, în organismul nostru. Pe cale naturală, putem consuma glucoză, savurând miere, fructe de tipul pomușoarelor și legume dulci.

Poftă de mâncare grasă

Aceasta semnifică de fiecare dată deficit de calciu. În aceste cazuri, este cel mai bine să consumați broccoli, cașcaval sau nuci caju.

Poftă de cașcaval

Pofta de cașcaval poate însemna neajunsul de calciu și fosfor în organism. În aceste cazuri, este indicat să consumăm broccoli, lapte și brânză.

Poftă de ceva afumat

Și pofta de mâncare sărată și afumată poate indica un deficit de nutrienți. De cele mai dese ori, aceasta arată că organismului îi lipsește colesterolul. Dacă resimțiți această poftă, este bine să consumați avocado, pește roșu, nuci sau măsline.

Poftă de ceva acru

Aceasta indică, în mod clar, insuficiența de vitamina C în organism. O puteți achiziționa cu ușurință, dacă mâncați lămâie, kiwi, căpșune, ardei gras, pătrunjel, varză de Bruxelles sau măcieș.

Foto: www.foodstory.ro, www.wildyeastblog.com, de.best-wallpaper.net, www.vinecowine.com, www.simplysogood.com

Distribuie articolul: