Sportul dintotdeauna a fost bun atât pentru a-ți „dresa formele”, cât și pentru a-ți îmbunătăți starea sănătății. Iar în cazul în care nicidecum nu te poți automotiva să faci sport, mai jos găsești cele mai extraordinare sfaturi care te vor poziționa pe drumul necesar – al antrenamentelor. Vezi care sunt acestea.

Gasește-ți un motiv

Vei dori să lucrezi dacă ai stabilit un obiectiv bun. Pierderea în greutate, să fii sexy, să trăiești mai mult, să-ți îmbunătățești sănătatea și starea de spirit. Deci, găsește-ți obiectivul și începe în forță să faci sport.

Nu lua sportul ca pe o pedeapsă

Când vine vorba de sport, trebuie să fie adoptată atitudinea corectă. Mulți oameni se alătură salii de sport sau dar pentru alții asta devine o rutină și apoi cedează repede pentru că obosesc. Nu te supune gândului: „cred că voi lăsa antrenamentul pentru mai târziu.” În schimb încercă, „Eu nu pot amâna antrenamentul pentru mai târziu.” Programează-ți creierul că vei arăta mai bine și veo fi mai puernică făcând sport.

Sportul trebuie adorat

În loc să-ți păstrezi un singur scop în minte, spune-ți că trebuie să slăbești cu aproximativ 10kg. De exemplu, ai putea să-ți faci mai multe obiective, dar mai mici. Încearcă să realizezi ceva mai mult greu, să slăbești cu 3-4 kg într-o lună. Atingerea acestor puncte de control vor fi mai ușor de realizat și realzarea lor te vor ajuta să depășești barerele, și te va încuraja să rămâni pe drumul cel bun.

Luptă în prima săptămână

Cei mai mulți oameni renunță la sport în prima săptămână. S-ar putea să fii foarte extenuat de la început, să ai dureri musculare, dar gândește-te la rezultatele pe care le vei obține. Trucul constă în a începe mai lent, nu cuceri întreaga sala de sport din prima zi. Începe cu greutăți mai mici și învață limitele corpului tau. Odată ce ai ajuns la asta, vei observa că poți mai mult.

Remunerează-ți efortul și succesele

În viața aceasta întotdeauna așteptăm să fim remunerați, chiar și pentru cel mai mic efort depus în elaborarea unui proiect. Astfel, dacă în primele două săptămâni ai dat jos vreo 3-4kg, poți merge la shopping, să-ți procuri o haină minunată care-ți va demonstra că a meritat efortul.

Treci la o dietă sănătoasă

Motivul prioritar al încetării antrenamentelor este acela că rezultatele nu se văd din prima săptămână. Dar nici Roma nu s-a construit într-o zi, acorsăi timp corpului tău. Alimentează-te corect. E adevărat că sportul o să-ți ardă foarte multe calorii, dar acesta era și scopul, nu? Și da, vei fori să mănânci mai mult, dar nu te avânta în consumarea produselor excesiv de calorice. Mănâncă carnea fiartă, salatele, lactatea degresată, fructele, doar așa o să progresezi și o sa-ți atingi scopul.

Programează-te corect

Nu intra în panică dacă vei avea o zi în care corpul tău pur și simplu va fi inapt de a se antrena. E ceva absolut normal. S-ar putea să fii prea extenuat, dar programează-ți antrenamentul pentru ziua următoare, nu lăsa lenea să se cuibărească în corpul tău. Doar așa vei reuși.

Lauda de sine miroase bine

Povesteștele tuturor despre succesele tale, vei fi surprinsă să vezi cât de bine te vei simți. Te-ai întâlnit cu o prietenă? Spune-i că într-o lună ai dat jos 4-5kg, atunci și creierul, și corpul, și motivația vor avea doar de câștigat. Aceștia la rândul lor tot te vor lăuda, atunci vei observa că se merită… Sportul este sănătate, sănatatea este viață, viața înseamnă totul.

Înconjoară-te cu oameni de succes

Doar ascultând și văzând cu ochii proprii istoriile de succes a altor persoane, vei înțelege încă o dată ce ești pe drumul care trebuie. Citește pe internet asemenea istorii, întâlnește-te cu prietenii tăi care au reușit să se automotiveșe și să-și atingă scopurile propuse. Aceasta te va încuraja și pe tine. La sală poți să-ți faci noi cunoștințe care să se dea ca exemple pentru tine.

Găsește-ți un/o partener/ă

Unul dintre cele mai simple moduri de a-ți păstra motivația este de a avea un prieten care este dispus să vâslească cu tine în aceeași barcă. În afară de consolidarea distracției în efectuarea exercițiilor, un prieten la antrenament poate să te ajute să-ți păstrezi scopul; când unul cade (sau se simte leneș), celălalt poate furniza încurajarea necesară pentru a continua. Deși, cel mai bine este de a face acest lucru cu cineva care știi că nu te va influența într-un mod negativ; nu ai nevoie de un amic de antrenamente care nu este la fel de perseverent ca și tine.

Sursa/foto: newszoom.com

Distribuie articolul: