Dieta cu orez a fost creată după ce nutriționiștii au analizat foarte bine ce intră în dieta asiaticilor, recunoscuți pentru felul în care arată. Dieta cu orez asigură o scădere a masei corporale incredibil de mare și este considerată una dintre dietele care asigură o purificare a organismului, având în vedere că orezul este folosit si pentru detoxifiere.

Curățarea organismului prin consumul de orez se datorează în primul rând albuminei, substanța utilizată la echilibrarea digestiei și care elimină toxinele din organism și eliberează lichidele, lucruri esențiale pentru o cură de slăbire sănătoasă și fără pericole.

Astfel, prin dieta cu orez, dacă este respectată în totalitate, veți reuși să slăbiți cel puțin 13 kilograme în decurs de 30 de zile. Dieta cu orez presupune totodată eliminarea din dieta zilnică a prăjelilor, a cărnii și a pâinii iar lichidul care trebuie consumat este în exclusivitate apă.

Meniu în dieta cu orez

Tipul I (dieta pe 7 zile)
În prima zi a dietei, consumați în exclusivitate, de trei ori pe zi, orez fiert în orice natitate. Beți numai apă.
A doua zi presupune introducerea de fructe la micul dejun. Nu aveți voie să consumați însă banane și struguri. Astfel, la micul dejun mâncați 2 fructe și un bol de orez fiert. La prânz și la cină consumați orice legumă care conține amidon, precum orez, cartofi sau crereale, fierte. Porțiile nu trebuie să depășească 500 de grame.
Urmatoărele cinci zile consumați cel puțin o dată pe zi, de preferabil la micul dejun, lactate fără pâine. Celelalte mese trebuie să fie compuse în exclusivitate din orez fiert. Porțiile nu trebuie sa depășească 500 de grame.

Tipul II (meinul exact pe 7 zile)
Al doilea tip de dietă cu orez presupune introducerea unor alimente proteice, după cum urmează:

Ziua I
Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale
Gustare: un ou fiert
Prânz: o porție de orez cu o porție de legume fierte. Poți mânca până te saturi total
Cina: orez cât să te saturi și 200 ml iaurt degresat

Ziua II
Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale
Gustare: 2 mere
Pranz: orez cât dorești și 200 g carne fiartă de vită
Cina: orez și legume fierte cât dorești

Ziua III
Mic-dejun: o portocală și 2 ouă fierte tari
Gustare: 200 ml iaurt degresat.
Prânz: orez cât dorești și 200 g piept de pui fiert
Cină: orez și legume fierte cât dorești

Ziua IV
Mic-dejun: 250 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale
Gustare: un gref
Prânz: 100 g pește la grătar și orez cu legume fierte cât dorești
Cina: orez cât dorești plus 200 ml iaurt degresat.

Ziua V
Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale
Gustare: 2 ouă fierte tari
Prânz: 200 g vită la gratar și orez cât dorești
Cină: orez cât dorești și două portocale

Ziua VI
Mic-dejun: 200 ml iaurt degresat şi 50 g cereale integrale
Gustare: 2 morcovi cruzi, mari
Pranz: orez cu legume fierte cât dorești
Cină: 100 g piept de pui la grătar și orez cât dorești

Ziua VII
Mic-dejun: o portocală și 2 ouă fierte.
Gustare: 2 mere.
Prânz: orez cât dorești și 200 de grame de grătar de pește de apă sărată
Cina: orez cât dorești și o cană de iaurt degresat

Fiecare dintre cele două tipuri de meniuri în dieta cu orez de țin cu o pauza de o zi, o dată la șapte zile. În acea zi încercați să consumați doar alimente proteice( carne, la pre, ouă sau brânzeturi).

Distribuie articolul: