Este adevărat că antibioticele au salvat multe vieți în ultimii ani, dar să nu uităm de efectele secundare ale acestora, care nu pot fi ignorate. Din fericire, natura ne-a pus la dispoziție antibiotice puternice, care ne feresc de boli și luptă cu bacteriile și virusurile, fără să afecteze echilibrul organismului. 

Ceapa și usturoiul sunt folosite ca plante medicinale din cele mai vechi timpuri, usturoiul și ceapa conțin un compus numit alicină, un puternic antibiotic natural, cu efecte antibacteriane și antivirale, care inhibă activitatea substanțelor cancerigene și activează circulația sângelui. Usturoiul mai conţine saponine, iar ceapa are în plus o substanţă flavonoidă numită quercetină.

Ceapa și usuroiul

Ideal ar fi să mănânci 1-3 căţei de usturoi şi/sau o ceapă pe zi. Dacă nu suporţi mirosul neplăcut pe care îl lasă ceapa și usturoiul, încearcă suplimentele farmaceutice de usturoi – 2-3 tablete de 300mg/zi.

Hreanul are şi el efect bactericid (omoară bacteriile) şi ține infecțiile respiratorii departe. Ai constatat probabil că atunci când mănânci hrean, dacă ești răcit, căile respiratorii se desfundă imediat.

hrean

 

Hreanul este considerat un antibiotic natural care se poate administra chiar şi copiilor amestecat însă doar ca iaurt, pentru că poate fi foarte agresiv pentru stomac.

Seminţele de floarea soarelui și de dovleac conţin vitamina E, acid folic, vitamina B, magneziu, cupru şi seleniu, aminoacizi, zinc, fier şi fosfor. Vitamina E este cel mai puternic dintre antioxidanţi (de trei ori mai puternic decât vitamina C) şi un foarte bun remediu împotriva bolilor.

seminte

Ideal ar fi să mănânci două-trei linguriţe de seminţe (în amestec) pe zi care acoperă și necesarul zilnic de acizi graşi esenţiali, plus calciu, magneziu şi zinc. Consumă semințele ca atare, neprăjite!

Lintea oferă protecţie împotriva infecţiilor şi a gripei, datorită conţinutului mare în zinc. Lintea mai conține fibre, vitamina B (în special B3, esenţială pentru funcţionarea sistemului nervos şi digestiv), fier, calciu, proteine vegetale, fibre și este bogată în proteine de calitate.

lintea

Încercați-le pe toate, rezultate nu vor întârzia.

Sursa: onlinereport.ro

Sursa foto: independent.mdevz.rotalentedenazdravani.eusursazilei.ro

Distribuie articolul: