Există 5 reguli importante, care te ajută să slăbești fără ca să dăunezi sistemului digestiv. Aplicate corect, aceste trucuri esențiale te ajută să-ți recapeți forma pe care o dorești și să redevii cea de altădată!

Motivația corectă

Este, poate cel mai dificil element din procesul de slăbire. Dacă nu te motivezi corect că trebuie să slăbești, vei face doar cale întoarsă. Încrede-te că slăbești, că ești puternică și că modul sănătos de viață a devenit principalul tău motto. Căpătând o motivație interioară corectă, vei obține putere, dorință și energie pentru a slăbi atâta, cât îți dorești. Cumpără-ți un costum de baie la care ai vsat dintotdeauna și perseverează ca să ajungi la forma în care vei arăta perfect, purtând acest costum.

Alimentația potrivită

Nu, nu va trebui să te înfometezi sau să ții dietă, chiar dacă acestea ajută, într-o oarecare măsură, să scapi de mai multe kilograme. Neajunsul lor este că atunci când se termină, riscul de a te îngrășa din nou este foarte mare. Trebuie doar să micșorezi porțiile de mâncare, să înlocuiești produsele dăunătoare cu fructe și legume, să consumi mai multă carne dietică și pește, să optezi pentru cereale integrale și lactate degresate. Trebuie să consumi porții mici de mâncare la fiecare 2-3 ore și să nu mănânci nimic cu 3-4 ore înainte de somn. Dacă vei respecta acest regim timp de o lună, te vei obișnui și vei dobândi efectul scontat.

Bea apă corect

Pentru ca să slăbești mai ușor și ca să obții o piele mai fină și mai strălucitoare, trebuie să nu uiți să bei suficientă apă. Fiecare om trebuie să bea o cantitate diferită de apă, pentru a se menține sănătos. Calculează în acst mod: 30 ml de apă, la fiecare kilogram din masa corporală. Consumul de apă în perioada caldă a anului este în mod deosebit importantă. Pentru a te răcori, optează pentru ceai verde, neîndulcit, apă cu lămâie, fresh-uri din fructe, iar la cafea și băuturi carbogazoase, va fi mai bine să renunți. Dacă vei bea un pahar de apă înainte de fiecare masă, vei observa că pofta de mâncare se va reduce simitor.

Încărcătura fizică

Regula a patra, desigur că se referă la efortul fizic, pentru că regimul alimentar echilibrat nu este de ajuns întotdeauna. Principala regulă este să ardeți mai multe calorii decât consumați. În unele zile, chiar și jumătate de oră de fugă este de ajuns pentru ca să arzi suficiente calorii. Inițial, va fi mai greu, dar nu uitați de prima regulă.

Somnul sănătos

Cercetările au demonstrat deja de foarte mult timp că obezitatea este legată în mod direct de deficitul de somn. Savanții de la Universitatea Colorado au demonstrat că este de ajuns o săptămână în care să nu dormi suficient, că efectele deja se vor face văzute. Somnul este la fel de important, ca și regimul alimentar sau activitatea fizică. Pentru un metabolism corect, trebuie să dormi 7 ore din 24 și să te culci la aceeași oră.

Foto: www.magazinuniversal.net, mixhealth.com, organic.healthfoodxdrinks.com, www.runnersworld.de, www.nycva.org