Cum este posibil ca o femeie care s-a stins în 1962, să devină ambasadoare „Max Factor” în 2015, vă veți întreba… Răspunsul la această întrebare pune la îndoială credibilitatea mărcii de cosmetice. Potrivit The Telegraph, anume Marilyn Monroe va fi noua imagine a brandului, în următorul an. Ce motive invocă managerii companiei, pentru exploatarea postumă a imaginii lui Monroe, găsiți mai jos.

În 2015, imaginea Normei Jeane Mortenson (numele real al actriței Marilyn Monroe) va fi utilizată într-o bună parte din campaniile de promovare, planificate pentru acest an, de către compania producătoare de cosmetice, menționată mai sus. Accentul, din spusele reprezentanților companiei, se va pune anume pe machiajele purtate de Marilyn în timpul filmărilor pentru „Some Like It Hot” și „The Seven Year Itch”.

Se pare că Marilyn a fost clienta fidelă a mărcii în anii ’40, atunci când compania avea un salon de frumusețe chiar pe Aleea Starurilor, din Los Angeles. La acest salon de frumusețe veneau, potrivit izvoarelor istorice, doar celebrități.

Managerii afirmă că anume Max Factor Jr., care, pe atunci, era președintele companiei, i-a creat lui Marilyn imaginea memorabilă de divă blondă și cârționțată. Cu toate acestea, prima și cea mai cunoscută hair stilistă a lui Marilyn era considerată Sylvia Barnhart, angajata unui alt salon de frumusețe. Anume ea a identificat nuanța de blond care o prindea atât de bine pe divă. 

Pat McGrath, directorul creativ al companiei, afirmă că imaginea lui Marilyn, care presupunea buze roșii, piele de culoarea laptelui și ochi intens conturați, a fost o adevărată revoluție în industria frumuseții secolului trecut, devenind cea mai populară imagine din anii ’40 și predomină până în prezent.

În 2014, Marilyn Monroe a fost introdusă, de către revista americană Forbes, în topul celor mai bogate vedete care nu mai sunt în viață, aceasta reușind, timp de un an, să câștige mai bine de 17 milioane de dolari.

Imaginea actriței nu va fi utilizată în premieră, după moartea sa. Grație programelor de calculator, în 2011, și Dior J’Adore a exploatat chipul divei într-un spot de promovare.

Dacă Max Factor își respectă promisiunea, Marilyn Monroe se va alătura, fără acordul ei, ambasadoarelor care au fost plătite pentru a reprezenta imaginea brandului. Printre acestea, se numără actrița Gwyneth Paltrow și supermodelul Gisele Bundchen.

Citește și:

Marilyn Monroe: ”Mișcă-ți șoldurile, poartă haine albe și regizează accidente vestimentare”

El este fotograful care admira frumusețea lui Marilyn Monroe în carne și oase

Spune-mi ce loc au alunițele tale, ca să-ți spun ce noroc ai

Distribuie articolul: