Ultima campanie publicitară a brandului de bijuterii Tiffany & Co a stârnit valuri întregi de controverse pe internet. Compania a lansat perechile de verighete destinate pentru căsătoriile cuplurilor formate din gay. Cum arată aceste bijuterii, vedeți mai jos.

În noua campanie, Tiffany & Co ilustrează un banner care surprinde un cuplu format din bărbați, iar mesajul cu care vine compania, pentru promovarea inelelor, este „Will You?” (Te căsătorești cu mine?).

Targetul acestor bijuterii, după cum vă dați seama, sunt anume cuplurile homosexuale.

Campania care a fost lansată pe internet a stârnit furori în spațiul virtual, mai ales după ce Linda Buckley, purtătorul de cuvânt al brandului de bijuterii, a declarat, pentru CNN, că „poveștile de dragoste pot lua o varietate de forme”! „Actualmente, drumul spre iubire nu mai este atât de uniform, iar în viețile noastre pot avea loc mai multe căsătorii. Asta e realitatea”, a mărturisit aceasta. 

Este pentru prima oară, în istoria companiei, când un cuplu format din parteneri de același sex devine imaginea unei noi colecții de verighete.

Potrivit Daily Mail, Tiffany & Co nu este unica marcă ce utilizează cupluri gay în campaniile sale de promovare. J. Crew, Gap, Banana Republic și Barneys au utilizat și ele, anterior, parteneri de același sex pentru a promova produsele lor. 

Autorul fotografiei în care apare un cuplu de homosexuali este celebrul fotograf Peter Lindbergh, recunoscut pentru celebrele sale lucrări, apărute pe copertele revistelor de modă. 

Ambalajul în care se vând aceste inele este de culoare albastră, iar această alegere a designerilor a stârnit un alt val de opinii și controverse din partea publicului. 

În celelalte ilustrate care promovează bijuteriile pentru nuntă, compania a folosit cupluri heterosexuale, formate din celebrități ca Andreea Diaconu (model din România), Joséphine Le Tutour, Luca Gadjus și Cora Emmanuel.

Foto: Tiffany & Co

Distribuie articolul: