Pe lângă mulțimea de proiecte muzicale, apariții în presă și realizări în plan personal, Rihanna este și director de creație, de aceea și-a făcut timp pentru o nouă colaborare cu brandul sportiv Puma. Sub umbrela acestei mărci, vedeta a lansat o colecție vestimentară de toamnă.

mtqxmjm2oteymjuynzkwndy3

În creația colecției Fenty Puma, cântăreața susține că s-a inspirat din street-style-ul pe care l-a admirat pe străzile din Japonia. Însăși vedeta s-a afișat la prezentarea de ieri a colecției într-n crop top alb-negru, asortat cu o pereche de pantalni largi și o pereche de cizme lungi, designul cărora a fost semnat tot de ea.

%d0%b1%d0%b5%d0%b7-%d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%8f

Noua colecție ready-to-wear by Rihanna abordează stilul sporty și street style-ul avangardist. Paletele de culori sunt minimaliste, la fel ca și formele croielilor, majoritatea hanoracelor fiind supradimensionate, pantalonii – decupați, iar cămășile – cu mâneci foarte lungi.

Colecția de toamnă și-a făcut apariția încă de ieri în magazinele brandului Puma, primele fiind cele din New York și Los Angeles. Pentru debutul Fenty Puma, Rihanna a colaborat cu agenția pariziană de creație M/M, fotograful Willy Vandeperre și stilistul Alastair McKimm. Imagini ale campaniei au fost desemnate modele cu exterior asiatic Fei Fei Sun, Cong El și Sang Woo Kim.

Lansarea campaniei a fost însoțită și de un clip „making of”, care trădează cum a muncit interpreta pentru a crea această colecție de haine.

When you go to @bergdorfs… 🏆🙏

A photo posted by badgalriri (@badgalriri) on

Foto: Instagram, Fenty Puma

Distribuie articolul: