După experiența a două nașteri care i-au adus peste 30 de kilograme în plus și dureri de spate interminabile, interpreta Cristina Scarlat se poate lăuda cu un regim de sport care i-a schimbat viața. Datorită lui Vladimir Plamadeala – antrenorului său iscusit, dar și a exercițiilor fizice adaptate și executate corect, durerile de spate rămân în trecut, iar forma sa fizică atinge rezultate tot mai bune!

În ciuda unui program foarte încărcat, cântăreața merge la sală de 3-5 ori în fiecare săptămână. Noi ne-am furișat la una dintre ședințele de sport și am văzut cât efort depune Cristina Scarlat, pentru a o stare fizică și spirituală perfectă, iar la final ne-a convins că e plină de energie.

1

„Am început să merg la sală din 2014, din necesitatea de a scăpa de durerile de spate și de kilogramele în plus, iar ședințele individuale au fost cea mai bună alegere. Am încercat și alte tipuri de antrenamente, dar am înțeles că nu sunt pentru mine. Mi-am cumpărat și un abonament la cea mai bengoasă sală din oraș, însă tot ce căutam era calitatea sportului.

Am apelat la Vladimir la recomandarea stilistului meu și am descoperit un antrenor care m-a impresionat prin profesionalism și maniera inteligentă de a convinge. El m-a ajutat să-mi antrenez mușchii care susțin coloana și astfel am pierdut din dureri.

3

Cu Vladimir mă antrenez din luna octombrie. Este un băiat cu multă cultură, care nu mă obosește (zâmbește). Are o atitudine profesionistă și lipsită de fanatism. Ghidată de el, am parte mereu de o stare de confort psihologic care nu se depășește.

Am rezultate bune și fac sport din octombrie aproximativ în fiecare zi. E foarte bine să ai un antrenor personal: te cunoaște, iar exercițiile sunt adaptate și personalizate.

7

Obiectivul meu? Desigur, am unul și tind spre el zilnic în ciuda programului dezorganizat, dar inițial adaugi în kilograme, deoarece crește masa musculară. Când mușchii sunt solicitați, se consumă din energie și slăbești. Poți să faci sport 24/24, oricum nu vei slăbi brusc.

11

Nu-mi plac săriturile. Am hipertensiune intracraniană și mă simt foarte rău după asta, am consecințe neplăcute.

Deși este foarte necesar pe final de antrenament, nu-mi place mersul pe bandă, îl practic din necesitate. După mine, e cel mai plictisitor antrenament din câte pot exista în viață.

10

Îmi încep diminețile cu terciuri din ovăz. Am mese la fiecare două ore, mă străduiesc să nu mă înfometez, dar mi-e foame tot timpul.

Recunosc că am încercat mai bine de un an să mă hidratez corect, însă doar datorită sportului am început să-mi organizez consumul corect de apă. 

9

Pe final de antrenament, mă simt foarte bine ca de obicei. Sunt foarte energizată.

Pot spune că îmi place ceea ce fac și că am găsit formula perfectă. Orice tip de sport ai practica, e să important să ai parte și de confort psihologic!”

2

Foto: Dana Tcaciuc

Distribuie articolul: