În ultimul timp s-au înmulțit site-urile care prestează servicii de livrare a hainelor la domiciliu. Dailymail, a scris despre câteva mirese supărate, ce își împărtășesc coșmarurile prin care au trecut, după ce au cumpărat rochii online. Vezi cât de șocante sunt deosebirile dintre produsul dorit și cel ajuns în mânile solicitantului.

Având în vedere că prețurile rochiilor de mireasă din magazine, deseori sunt prea mari, un număr mare de cumpărători apelează la site-urile online, care produc „replici” a diferitor designeri cu renume, pentru a economisi cât de puțin din bugetul nunțial. Doar că în foarte multe cazuri se adeverește contrariul și fiind în pragul marelui eveniment plătesc dublu pentru a salva „situația”. Să fie oare autentic proverbul: „Zgârcitul plătește de două ori mai mult”?

Rochie „Edwardian”. Prezentată ca o rochie opulentă în partea de jos și cu un corset ajustat pe corp în partea de sus. În dreapta vezi „realitatea”.

Model-copie a creației Celtic (stânga). Rochia ajunsă la cumpărător (dreapta).

O căutare rapidă pe Internet pentru „rochii de mireasă ieftine”, duce solicitantul la o mutitudine de site-uri, care oferă „alternative economice” – unele având modele originale și foarte drăguțe, altele promit a fi creații ale marilor designeri vestimentari. Dar având în vedere că așteptările lasă de dorit, o rochie cumpărată on-line poate aduce multe probleme.

În stânga, rochia pe care a comandat-o cumpăratorul. În dreapta, nici măcar „replica”, „replicii” promise.

O copie „hidoasă” în tot sensul cuvântului.

Grace Jennings-Edquist, o bloggeriță australiană a site-ului mamamia.com.au, a scris un articol despre rochiile de mireasă dezastruoase, care nici pe departe nu se aseamnă cu cele comandate inițial, iar ca răspuns la acel material a primit sute de „reacții șocante” prin care s-au plâns și alte victime trecute prin acel calvar, de a face comenzi online.

„Miresele-victime” s-au plâns că au trecut prin adevărate nopți de coșmar, având în vedere că marele lor evenimete se apropiau cu pași rapizi, dar ele nu aveau rochii. „Mi-am cerut banii înapoi, le-am scris că nu sunt mulțumită de produsul pe care mi l-au livrat, le-am explicat că este o diferență colosolă dintre imaginea în baza căre-i am făcut comanda și produsul care l-a primit, însă, am primit răspuns de la ei, că le pare rău și că pe viitor, astfel de situații nu se vor mai repeta și la moment nu pot să-mi returneze banii”, declară o păgubită pe site-ul lui Grace Jennings-Edquist.

 

Se pare că aceste dovezi spun totul. 

 

 

Poate că această lecție de viață, pe care o putem numi „rochii de mireasă – adevărate coșmaruri” ne va învăța multe lucruri pe viitor. 

Distribuie articolul: