Dacă dietele sunt parte din viața ta să știi că nu ai greșit adresa. Lupta cu kilogramele în plus nu presupune doar sport, efort fizic ridicat și foame. Cele mai bune diete sunt combinate cu alimente care într-adevăr ard grăsimile și au un aport scăzut de calorii. Iată ce idei avem pentru tine. 

Ţelina este cunoscută ca o legumă „negativă” din punct de vedere caloric. Asta pentru că există un efect termogenic al alimentelor – corpul nostru arde calorii pentru digestie. Iar ţelina este un aliment care aduce mai puţine calorii decât ardem atunci când este digerată. Pe scurt, ţelina chiar te va ajuta să slăbeşti.

Telina

Un ardei gras are în medie 30 de calorii. Ceea ce înseamnă că nu trebuie să îi uiţi fie că ai de gând să mănânci carne de vită, spre exemplu. Îi poţi umple cu carne şi să îi bagi la cuptor. În felul acesta eviţi o garnitură care sigur nu te ajută.

ardei

O bucată de broccoli are 31 de calorii. Este, deci, una dintre legumele care îngraşă cel mai puţin şi, la fel ca ţelina, face parte din rândul celor care te ajută să arzi grăsimile. În plus, are multe fibre şi te ajută să te saturi mai repede.

brocoli

Cel mai probabil nu eşti un mare fan al gustului de conopidă, dar ţine minte că are 27 de calorii şi poate să fie o gustare mai sănătoasă decât chipsurile, spre exemplu. Ca să îi schimbi gustul poţi folosi lămâia, dar nu uleiul de măsline: fiecare liungură îi mai adaugă câte 45 de calorii.

Conopidă

Pe lângă faptul că are numai 7 calorii, spanacul te ajută şi dacă merge la sală. Are foarte mulţi antioxidanţi şi vei slăbi sănătos.

spanac

Sursa/Foto

Distribuie articolul: