Deşi se spune că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, nici prânzul nu ar trebui să fie lăsat la voia întâmplării. Nutriţioniştii sunt de părere că un prânz sănătos este cheia către mai multă energie, o greutate optimă, dar şi o stare generală mai bună de sănătate.

Supa de legume

Optează pentru o supă simplă de legume. Nutriţioniştii spun că ar trebui să evităm supele crema (deşi sunt foarte delicioase), pentru că au în compoziţie smântână şi îngraşă.

Carne/Peşte
Din punct de vedere nutritiv, peştele este perfect pentru masa de prânz. Dacă eşti acasă, îl poţi prepara la abur sau la cuptor, iar dacă eşti la serviciu atunci cumpără-ţi o salată cu ton, macrou sau sardine.

Legume/Fructe
Legumele sunt sursa de fibre, de aceea ele trebuie să fie neapărat la masa ta de prânz. De preferat sunt cele proaspete sub forma de salate, garnituri simple sau puţin preparate termic, la abur, sau la cuptor.

Orez, paste şi cartofi
Cartofii făcuţi în folie la cuptor sau preparati la abur, împreună cu o salată de legume vor alcatui un prânz gustos. De asemenea, se poate utiliza orezul sau pastele din grâu dur, sau o salată delicioasă de cuscus.

Atenţie! În timpul prânzului nu se vor consuma fructe sau imediat după.

Distribuie articolul: