Vă povesteam anterior despre faptul că savanții au confirmat existența așa-zisului miros de bebeluș, care trezește instinctul matern la orice femeie. Ei bine, casele de modă nu se mulțumesc cu această realitate, așa că pe lângă pudrele parfumate, ojele colorate și rujurile igienice, au inventat și parfumurile pentru copii. Ce scopuri urmăresc marile branduri?

S-or fi gândind că odraslele lor nu miros suficient de frumos, ori din care alt motiv părinții din Occident au devenit atât de pasionați de aromele pentru copii, create de către designeri? Potrivit The Daily Mail, în Marea Britanie a devenit practic amoral să-ți aduci copilul la grădiniță, la terenul de joacă sau la un eveniment, fără ca să-i pulverizezi pe hăinuțe nițel parfum semnat de un anumit brand de cosmetice.

De notat că un astfel de parfum nu costă chiar atât de ieftin precum vă imaginați. O aromă Le Labo Ambrette 9 Baby, cu o capacitate de 50 ml, poate fi cumpărată cu circa 105 lire sterline (aprox. 3000 MDL). Alte arome, printre care Bulgari’s Petits sau Mamans Eau, semnate de brandul Givenchy, pot costa până la 20 de lire sterline (cca 600 MDL).

Parfumerii angajați ai caselor de modă au muncit multă ca să obțină o serie de arome gingașe, fine, care să nu conțină alcool, ci doar ingrediente naturale, inofensive pentru pielea bebelușilor

Prin strategiile de marketing pe care le aplică, multe branduri creează serii de arome care se potrivesc și pentru mame, și pentru copii în același timp. Printre cele mai populare, pe acest segment, sunt Burberry Baby Touch și Baby Tous by Tous. Printre altele, însăși Kim Kardashian a declarat că urmează să lanseze și ea, în curând, un parfum tot pentru copii, care se vrea a fi foarte popular. 

De fapt, multe mămici au rămas indignate de faptul că brandurile au lansat astfel de produse. Una din cititoarele portalului britanic menționat a mărturisit, într-un comentariu: „Consider că un asemenea tip de marketing nu este etic. Și ce urmează? Machiajele pentru copii? Faptul că aceste produse sunt promovate și afișate prin vitrine, nu le face necesare pentru utilizare. La ce s-or fi gândit cei care au inventat aceste parfumuri?”, se întreabă aceasta. 

Voi ce părere aveți despre această poziționare?

Foto: retailfashioninsider.blogspot.comallure.com

Distribuie articolul: