La fiecare trei minute o femeie află că are cancer la sân. Una din opt femei riscă să dezvolte cancer mamar, iar două treimi dintre femeile diagnosticate cu cancer la sân au peste 50 de ani. Cancerul la sân este cea mai frecventă formă de cancer întâlnită în rândul femeilor, care poate ucide, dar poate fi şi prevenit sau tratat. Prin autoexaminare lunară şi control medical anual, cancerul poate fi prevenit. De aceea, cea mai cunoscută cauză în care s-a implicat compania AVON şi a devenit un atribut al brandului este campania împotriva cancerului la sân.

În 1955 se înfiinţează Fundaţia Avon, a cărei misiune este îmbunătăţirea vieţii femeilor şi a familiilor lor. În lupta împotriva cancerului la sân, compania Avon a strâns şi donat peste 600 de milioane de dolari, bani destinaţi educaţiei, diagnosticării, tratării şi cercetării cancerului la săn, în 50 de ţări din toată lumea.

În Moldova, campania a fost iniţiată în 2005. Până în prezent, sub această umbrelă au avut loc câteva proiecte speciale. A fost donat secţiei Mamologie din cadrul Institutului Oncologic din Chişinău echipament medical atât pentru cadrul operatoriu, cât şi pentru cel postoperatoriu. În 2008, Compania Avon Moldova şi Misiunea Socială Diaconia au lansat o campanie naţională de informare şi diagnosticare a cancerului mamar cu genericul „Mergi la control acum. Numai aşa poţi afla că eşti bine.” În octombrie 2010, în parteneriat cu fundaţia filantropică „Angelus Moldova” a fost organizat Marşul Roz.

Și în acest an compania Avon te invită să faci promisiunea faţă de cei dragi, că vei avea mai multă grijă de sănătatea ta – vei merge la un control mamar. Promite să mergi la control e îndemnul AVON! Cu ajutorul vostru ne propunem sa le reamintim femeilor cât de importatant este controlul mamar periodic.

Știi care este cel mai simplu mod de a te implica în campanie? Poţi contribui la strângerea de fonduri cumpărând produse cu fundiţa roz din broşura AVON.
Împreună putem reduce numărul victimelor cancerului la sân.

Distribuie articolul: