După Mark Wahlberg, Jamie Dornan sau Antonio Sabato Jr. Campania, Justin Bieber a fost ales drept noua imagine a brand-ului Calvin Klein. Grație controversatului Biber, celebrul brand ajunge acolo unde își dorea demult – la publicul tânăr! Iată câți fani a atras în doar două săptămâni!

biber

biber cleinCampania publicitară lansată în primele zile ale lui ianuarie 2015 a stranit numeroase controverse. Justin Bieber a realizat un spot video și o ședința foto în care apare îmbrăcat doar în lenjerie intimă, în ipostaze fierbinți. Mulți însă s-au îndoit de formele modelului, deoarece Bieber este departe de a reprezenta un veritabil model de masculinitate. Mai mult, s-a zvonit chiar că trupul artistului ar fi fost modificat în Photoshop pentru a arăta mai bine.

Iată însă că brandul Calvin Klein pare să-și fi atins țelul în urmă acestei colaborări, și anume acela de a atrage de partea să publicul tânăr. Așa se face că, după lansarea campaniei, Calvin Klein a câștigat aproximativ 3,6 milioane de fani pe rețelele de socializare. De fapt, controversele create în jurul acestei campanii nu fac decât să crească și mai mult popularitatea brandului.

În nu mai puțin de 48 de ore de la lansarea campaniei cu Justin Bieber, hashtag-ul #mycalvins a fost folosit de 1,6 milioane de utilizatori ai platformei Twitter. 

biber