Deja de ani buni, asistăm la o serie de campanii sociale, destinate informării și sensibilizării privind subiectul cancerului mamar. Pentru că numărul utilizatorilor de internet este în creștere continuă, campaniile sociale de prevenire a cancerului la sân tind să se desfășoare în spațiul virtual și în special pe rețelele sociale. #BoobsOverBellyButtons este cea mai recentă campanie de acest fel. În ce constă aceasta, îți spunem mai jos.

Pentru că și-a dorit să dea dovadă de responsabilitate socială, compania care a inițiat această campanie virtuală în colaborare cu fundația caritabilă CoppaFeel, este brandul britanic de lenjerie intimă pentru femei Curvy Kate.

Cele două instituții au decis să le arate femeilor cum anume se pot proteja de cancerul mamar prin identificarea încă de la primele semne ale tumorilor maligne la nivelul sânilor.

„Pe corpul vostru există o serie de lucruri care trebuie să fie verificate, însă testul de fermitate a sânilor este cel mai prostesc dintre ele. Palpați-vă sânii, ca să înțelegeți că nu există nicun semn care să vă trezească suspiciuni”, spun cei de la Curvy Kate, pe blogul personal al companiei.

Pe rețelele sociale au început să apară o mulțime de fotografii cu femei care își țin sânii, utilizând, pentru distribuirea imaginilor, hastagul #BoobsOverBellyButtons.

Participantele care acceptă provocarea, trebuie să răspundă și la câteva întrebări:

1. Dacă li s-a schimbat textura pielii la nivelul sânilor;

2. Dacă nu există inflamații în această onă, ori în zona subrațului sau umărului;

3. Dacă resimt durere în sâni;

4. Dacă le apar sau nu eliminări din mameloane;

5. Dacă au observat iritații sau deshidratarea pielii din jurul mameloanelor.

Foto: Instagram

Distribuie articolul: