Unul dintre cei mai celebri fashion-bloggeri din Republica Moldova și-a anunțat participarea în promovarea cunoscutului brand britanic „Paul Smith”. Doina Ciobanu este blogger și deținătoarea platformei thegoldendiamonds.com, va participa la campania online de promovare a noii colecții vestimentare toamna/ iarna 2014-2015 a brandului menționat mai sus. Ce spune Doina despre această nouă provocare, vedeți mai jos.

„Fac, în sfârșit, cel mai mare anunț al meu, aici. Sunt extrem de fericită să împărtășesc cu voi știrea că voi participa la campania online a brandului Paul Smith, pentru colecția toamnă/iarnă 2014-2015. 

Fiind mereu o mare admiratoare a acestui brand mereu asociat cu acel stil britanic autentic și moda veșnică, a fost o adevărată onoare pentru mine să lucrez cu o echipă extraordinară la acest proiect.

Ideea acestei campanii a fost să canalizăm acea imagine ideală masculină, creată de Paul Smith pe durata anilor și s-o implementăm în garderoba feminină. Pentru a vă arăta noua colecție dintr-un unghi personalizat, am creat patru look-uri diferite, care reflectă stilul de viață al femeii moderne urbane: elegant, urban; stil de lucru; Week-end relaxat; Femme Fatale.

De asemenea, vreau să mulțumesc întregii echipe Paul Smith, care a lucrat la acest proiect de luni de zile. Vă iubesc, băieți”, a scris modelul basarabean Doina Ciobanu, pe blogul său personal, în limba engleză thegoldendiamonds.com.

Blogul tinerei a fost înființat în 2010 și a fost înalt apreciat de publicații celebre, precum Vogue US, Vogue Paris, Vogue UK, Elle, Grazia și Harper Bazaar.

Doina se simte onorată să participe într-un proiect atât de măreț, iar noi nu putem decât să-i urăm succese și noi surse de inspirație. 

Foto: thegoldendiamonds.com

Distribuie articolul: