Chiar dacă afară încă nu avem temperaturi foarte prietenoase pentru sportul în aer liber, totuşi nu este cazul să te închizi în sala de sport pentru a-ţi face exerciţiile fizice. Profită de fiecare rază de soare şi continuă să faci sport în aer liber. Poţi face jogging, poţi face sporturi de echipă sau te poţi primbla pur şi simplu prin parc în ritm alert.

Atunci când faci exerciţii în aer liber, poţi admira priveliştile citadine şi poţi observa frumuseţea naturii. Dacă alegi să alergi prin parc, îţi oxigenezi creierul, iar razele solare îţi vor restabili resursele de vitamina D.

Dacă ai un serviciu care te obligă să-ţi petreci ziua în birou, mişcarea în aer liber îţi va face mult bine, atât din pucnt de vedere fizic, cât şi psihologic.

Plimbatul cu rolele este un exerciţiu aerobic excelent, deoarece implică foarte mulţi muşchi, iar pulsul este menţinut la un nivel ridicat. Trebuie să ştii că o oră de mers pe role te scapă de aproximativ 450 de calorii.

Pe role

Vei adora să faci jogging în aer liber, doar că ai grijă să alegi un traseu bun şi să-ţi procuri o pereche de adidaşi de calitate pentru a-ţi proteja închieturile. Investeşte într-un echipament de calitate pentru a fi motivată să faci exerciţii în aer liber. Nu uita să te hidratezi corespunzător cu două ore înainte de antrenament.

abdomene in aer liber

Poţi juca volei, basket sau de ce nu fotbal împreună cu prietenii. Astfel îţi vei tonifia musculatura şi vei profita de beneficiile naturii. Dacă ai probleme cu insomnia, fii sigură că după un antrenament în aer liber, vei dormi precum un bebeluş.

Sportul în aer liber reduce starea de anxietate şi depresie şi te ajută să acumulezi multă energie pozitivă. Totuşi pentru a nu răci, este preferabil să foloseşti un echipament specializat pentru sportul în aer liber.

Profită de beneficiile sportului în aer liber şi fii sănătoasă!

Foto: renasterea.ro, florentina.ro

Distribuie articolul: