Avocado este unul din marile daruri ale naturii. Mai mult, parcă MamăaNatură a făcut acest fruct în folosul și spre binele femeii, pentru că este ideal în dieta lor. Că să ai motive în plus pentru a mânca “para crocodilului”, iată care sunt cele mai importante 10 beneficii pentru femei.

Ai avocado la dispoziție avocado pe toată durată anului, dar sezonul lui este iarna și primăvară. În 150 de grame de fruct sunt circa 230 de calorii. Circa 190 de calorii vin din grăsimi. Avocado conține trei grame de proteine, 12 grame de carbohidrați și 21 de grame de grăsime.

Avocado este una dintre cele mai bune surse de vitamina K, fibre, vitamina B6 – un argument in plus pentru consumul de avocado in dietele vegetariene, vitamina C, acid folic și cupru, toți aceștia fiind nutrienți indispensabili metabolismului feminin. 

 Avocado

Avocado are mai mult potasiu decât o banană și are în jur de 30 de grame de grăsimi, cea mai mare parte fiind grăsimi sănătoase. Potasiul este unul din principalele minerale care combate retenția de lichide, suferință tipic feminină. 

Avocado este foarte bun pentru inimă, datorită grăsimilor bune pe care le conține. Conținutul mare de potasiul reglează presiunea sanguină, previne bolile cardiovasculare, ceea ce îl recomanda femeilor aflate la menopauză și stimulează mecanismele naturale de eliminare a toxinelor făcând pielea frumoasă și strălucitoare.  

 Avocado

Este o bună sursă de antioxidanți și poate fi folosit în tratarea bolilor de piele. Poate fi aplicat pe pielea uscată, sub formă de pastă, și pe iritații, pentru a trata aceste probleme. Avocado poate fi consumat cu succes de către persoanele cu probleme digestive și circulatorii.

Conține o cantitate mare de beta-caroten și previne cancerul din sferă genitală, drept pentru care este folosit și în tratarea disfuncțiilor sexuale. Avocado are capacitatea de a absorbi carotenoidele, antioxidanți foarte valoroși care se asimilează greu și care se găsesc în alte legume. Asta face că avocado să se preteze foarte bine în diferite combinații cu alte fructe și legume.

Cum îl consumăm

Avocado se consumă în principal crud, însă în timp s-au dezvoltat mai multe întrebuințări paralele. Mărunțit, poate fi pus în salate și chiar în supe. Făcut piure, poate fi servit ca garnitură. Grație grăsimilor conținute, pasta de avocado este o alternativă sănătoasă pentru unt.

 Unt de avocado

Mai adăugăm că deși are multe calorii, poate fi consumat cu succes în curele de slăbire, datorită conținutului mare de grăsimi sănătoase care dizolvă depozitele adipoase și combate celulită din interior.  Adăugat în sălățele din frunze verzi ajută la absorbția de vitamine liposolubile. Toate acestea fac din avocado un fruct ideal în dieta femeilor, pe care merită să-l consumi cel puțin o dată pe săptămână.

Sursa: Femeia.ro

Foto: bravoforpaleo.com, doarnatural.ro, dramymyers.com

Distribuie articolul: