Producătorii de bere se întrec în a crea reclame și video-uri demonstrative cât mai neobișnuite. Astfel, după ce Budweiser a prezentat prietenia dintre un pui de cățel și un cal, a venit și rândul Bud Light să impresioneze. Spotul îl prezintă pe Ian, un bărbat obișnuit, care crede că urmează să participe la un sondaj de opinie. De fapt, aventura vieții lui este pe punctul de a începe. (Video)

Spotul este realizat de BBDO Worlwide pentru marea noapte a Super Bowl-ului și are un singur personaj principal: Ian Rapaport. Filmat cu o cameră ascunsă, Ian spune un “da” hotărât în momentul în care o tipă îl provoacă cu un Bud Light: dacă ia sticlă pe care i-o oferă, trebuie să fie de acord cu orice urmează să se întâmple.

 

Și pentru că personajul nostru (despre care realizatorii ad-ului spun că nu este un actor) a fost probabil influențat de Jim Carrey din Yes Man, se dezlănțuie o noapte nebună, care include actrițe frumoase, pe Schwarzenegger transformat în jucător de ping-pong, un concert One Republic ad-hoc și alte câteva surprize. Cert e că bărbatul a trăi o noapte plină de aventură – probabil unica din viața lui de până acum. Odată cu noul spot, tagline-ul Budweiser devine The Perfect Beer For Whatever Happens – Berea perfectă chiar și pentru o lamă.

Sursa: iqads.ro

Distribuie articolul: