În spatele siluetelor care strălucesc în lumina reflectoarelor, se află mereu antrenamente istovitoare și dese, pe care vedetele le fac ghidate fiind de coach-i și antrenori personali calificați. Ce spun antrenorii vedetelor despre secretele unei siluete de vis, vă spunem mai jos.

1. Puteți face gimnastică chiar și în pat. Exercițiile vor fi executate în fiecare dimineață, înainte să vă ridicați din așternut, spune fitness coach-ul Valerie Orsoni, care le-a antrenat pe Madonna și Demi Moore. Nu trebuie, însă, să vă grăbiți cu executarea exercițiilor. 15 execuții vor fi realizate rapid, iar 15 – lent.

2. Culcați-vă cât mai devreme  și străduiți-vă să vă săturați de somn. Leptina este un hormin care răspunde de sațietate. Odată ce este produs în cantități suficiente, vă poate ajuta să slăbiți și să vă reăpătați forșele. Grelina, din contra, este un hormon care stimulează apetitul. Acesta este activat din insuficiență de somn.

3. Controlați-vă tehnica. Din spusele antrenorului Patrick Murphy, sportul este mult mai eficient atunci când ești concentrată să-ți menții spatele drept în timpul antrenamentului. Murphy a avut grijă ani de-a rândul de antrenamentele Evei Mendes.

foto: ny.racked.com

foto: ny.racked.com

4. Fiți vegani cel puțin o zi în săptămână. „Mâncați dar salate și supe din legume”, spune antrenorul californian Gregory Joujon-Roche, un adevărat ideal pentru Pink, Avril Lavigne și Gisele Bündchen. Acesta declară că organismul are nevoie de măcar o zi în săptămână pentru detoxifiere.

5. Mișcați-vă pe fundal muzical. Vă puteți lua căștile la antrenament, pentru că îi veți spori eficiența cu 15%, după cum afirmă London Brunel.

6. Evitați rutina și nu repetați de fiecare dată aceleași mișcări. Patrick Murphy spune că diversificarea antrenamentelor vă poate ajuta să întăriți diferite grupuri de mușchi. Practicați boxul, dansurile, yoga, plimbările cu rolele și veți trăi o adevărată plăcere.

7. Străduiți-vă să alergați câte jumătate de oră în fiecare dimineață. Un astfel de antrenament poate fi accesibil oricui. Alergând, vă veți activiza metabolismul și veți arde grăsimile mult mai rapid. „După ce alergați, deveniți mai rezistenți la stres”, susține Julie Imperiali – antrenoarea Carlei Bruni-Sarkozy.

foto: celebhealthy.com

foto: celebhealthy.com

8. Antrenați-vă câte puțin, dar des. „Trei antrenamente săptămânale, a câte 30 de minute, vor fi mai eficiente decât un antrenament de 1,5 ore pe săptămâmă!”, mai spune Julie Imperiali.

9. Întăriți-vă mușchii în timp ce vă spălați pe dinți. Puteți sta timp de un minut într-un picior, apoi pe celălalt, tot timp de un  minut. „Veți vedea rezultatul în 3 săptămâni, pentru că această balansare vă va întări mușchii abdomenului, spatelui și coapselor”, spune fitness coach-ul Valerie Orsoni.

10. Beți câte un pahar de apă cu 20 de minute înainte de fiecare masă. Veți micșora valoarea nutritivă a prânzului cu cel puțin 75 de calorii. „Un pahar de apă, înainte de masă, transmite senzația de sațietate, asta însemnând că veți mânca mai puțin”, mai mărturisește Orsoni.

foto: prweb.com

foto: prweb.com

11. Curățați-vă dinții după ce mâncați. „Veți neutraliza gustul sărat sau dulce din gură, deci și dorința de a mai mânca o bucățică de cașcaval sau prăjitură”, susține antrenorul persona Frank Moran.

12. Asigurați-vă de corectitudinea ținutei și a poziției corpului. „Imaginați-vă de câte ori, pe parcursul zilei stați cu spatele încovoiat. Dacă vă îndreptați spatele, gâtul devine mai lung, iar coloana ia o poziție corectă. Veți deveni mai înalți și mai slabi”, declară Moran.

13. Săriți coarda de 2 ori pe săptămână. „Este o metodă perfectă de a arde calorii, de a vă întri mușchii abdominali și de a vă încărca cu energie pozitivă”, susține coach-ul Jean-Pierre Clémenceau. Coarda este o bună prietenă a oamenilor care călătoresc mult, pentru că este mică și poate fi luată oriunde.

foto: webtv.omegatv.tv

foto: webtv.omegatv.tv

14. Alergați mai mult afară, decât pe bandă. Patrick Murphy spune că dacă vă veți adapta cu găurile din asfalt, veți solicita mai mulți mușchi decât dacă veți alerga pe bandă, asta însemnând că vă veți atinge rezultatul mult mai rapid. În plus, aerul din sala de sport este sărac în oxigen.

15. Executați exercițiu „algă marină” atunci când mergeți la bazin. Corpul trebuie să stea vertical în apă, atunci când veți ridica rapid piciarele și brațele înainte și înapoi. 10-15 executări sunt de ajuns pentru a vă întări mușchiii adomenului, bazinului și coapselor.

16. Executați mișcări specifice pentru scrimă – luptă cu spada împotriva unui adversar. Pentru asta, aveți nevoie de un coridor lung, acolo unde să executați mișcările cu viteză.

17. Respirați adânc câte 2 minute în fiecare zi. Un minut va fi folosit imediat după trezire – pentru activarea circulației sangvine, digestiei și eliminării toxinelor din organism. Trebuie să inspirați adânc și să vă „umpleți burta” și plămânii cu aer. Așteptați 5 ecunde, apoi expirați lent.

Distribuie articolul: