Nu doar vocea, ci și zâmbetul Andreei Marin le ajută pe femei să treacă mai ușor peste dificultăți. Așa a luat naștere ciclul de emisiuni scurte „Prețuiește Viața”, în care vedeta TV oferă sfaturi valoroase, care pot ușura viața femeilor. În ultima ediție din ciclul de emisiuni, Andreea le dezvăluie fanelor sale cum să-și restabilească forțele după o zi grea de muncă.

„Ești frântă? Cum să te pui mai repede pe picioare, într-o astfel de zi? Cu zâmbetul pe buze, să căutăm împreună 5 moduri posibile de a te regăsi.

1. La alegere: dansează sau dă cu mătura. A fost odată o femeie nefericită. Se simțea singură și demoralizată, nimic nu o mai motiva. Fiul ei – o fire energică, vine acasă și, bucuros de reușita de peste zi sau poate pentru cucerirea făcută, o invită pe mama la dans. Ea a acceptat invitația inedită și astfel și-a amintit ce înseamnă bucuria. Dacă ești prea obosită ca să mai dansezi și nu mai ai pe nimeni în jurul tău să te impulsioneze? Dă cu mătura. Nu glumesc. În funcție de cum o faci, această activitate poate fi modalitatea cea mai productivă de a face un lucru util în timp ce nu te gândești la nimic. Dacă mături curtea de frunze uscate, ele vor continua să cadă, iar tu vei continua să mături eliberându-ți energia negativă.

2. Iubește și fă dragoste. Și ce dacă ai copii mari, două locuri de muncă obositoare, iar curentul electric nu merge cum trebuie, pentru că așa se întâmplă când plouă năprasnic afară? Asta înseamnă că nu ai voie să mai simți și nu cumva se spune că asta e tocmai vremea potrivită de făcut copii?

3. Închide ochii și imaginează-ți culoarea verde crud. Nimic mai util, pentru a-ți liniști emoțiile, a te calma și a căpăta seninătate și energie pozitivă. Poate fi verdele pajiștii pe care ți-ai petrecut copilăria, al poieniței din poveste sau al pădurii unde ajungi destul de rar să îți petreci sfârșitul de săptămână.

4. Răsfață-te cu un duș fierbinte. Stai sub duș și lasă apa fierbinte să-ți relaxeze mușchii încordați de la ceafă. Apleacă-te și lasă apasă-ți curgă pe spate, îndreaptă-ți corpul, respiră aburul care are efect calmant asupra căilor respiratorii și îți hidratează pielea acolo unde apa s-a evaporat din celule.

5 Respiră adânc. Chiar dacă nu ai atacuri de panică, uneori e nevoie să te reechilibrezi, controlându-ți respirația. Nu e greu deloc. Încearcă. Am învățat și o modalitate interesantă, recomandată de un specialist din afară. Închide ochii, imaginează-ți un pătrat și alege-ți un colț. Numără până la 4 în timp ce inspiri adânc. Apoi, numără până la 4 în timp ce expiri. Îndreaptă-te către următorul colț în timp ce inspiri. Pleacă mai departe atunci când expiri, sunt 4 respirații adânci. Cu ajutorul acestui tip de respirație, bătăile inimii tale ajung la un  ritm normal, respirațiile adânci și lente cresc aportul de bioxid de carbon din corp, ceea ce reduce reacția de panică sau dezorientarea dinaintea unui examen.

Așadar, prețuiește viața și lasă-te prețuită de ea”, spune Andreea, în noua ediție a emisiunii pe care o prezintă tot ea, în curtea casei sale.

Distribuie articolul: