Despre Alina Alexei v-am mai povestit, este o tânără juristă care nu își vede viața fără sport. Pentru că suntem izolați acasă suntem tentați să lenevim și să ne alintăm cu alimente nu tocmai sănătoase sau poate suntem în cealaltă extremă, vrem să profităm de moment și să facem o schimbare în viața noastră și să ne apucăm de sport, dar nu găsim motivația potrivită.

Ei bine, Alina are o rezolvare la toate. Aceasta ne oferă câteva sfaturi motivaționale și câteva profile de Instagram pe care să le urmărești dacă vrei să faci sport acasă. Fiind îndrăgostită de sport și de un mod de viață sănătos, tânăra nu a renunțat la obiceiurile sale nici în perioada aceasta de izolare.

Tu cum găsești motivație de a face sport în carantină? Pentru că acum suntem tentați să lenevim și să ne alintăm cu alimente deloc sănătoase?

„Am introdus sportul în programul meu zilnic într-un mod asemănător spălatului pe dinți deja de mai bine de 18 ani, fie prin dans, shaping, antrenamente la sala de forță sau mai nou, acasă. Motivația mea e imaginea ce se reflectă în oglindă, rezultatele frumoase pe care le descopăr zilnic.

Activitatea mea de jurist nu presupune mult efort fizic, astfel, în perioada carantinei mă antrenez 45-60 min de 4/5 ori pe săptămână, iar duminica e ziua în care mă pot alinta cu un singur produs/desert nu tocmai sănătos. Excese nu fac, îmi iubesc prea mult corpul. Îndemnul meu e să nu așteptați să apară kg în plus, căci ulterior efortul va fi mult mai mare. În caz că deja vă confruntați cu această problemă, atunci momentul potrivit de a începe e ACUM”, ne îndeamnă Alina

Oferă-ne câteva sfaturi pe timp de carantină

„Beneficiile efortului fizic vor apărea când veți depăși o anumită durată de efort fizic constant (30-40 min/4-5 ori pe săptămână). Iubitorilor de alergat le recomand să facă 5-7 min de exerciții simple pentru încălzire.

Începeți dimineața cu un pahar cu apă cu 30 min înainte de prima masă, care trebuie să aibă loc după o oră de la trezire. Numărul recomandat de mese pe zi – 3, cu intervale de 3-4 ore. Se permit mici gustări, precum 30 gr de nuci, 350 gr de fructe/zi, 1 pahar de chefir etc. Ultima masă ar fi perfect să fie până la ora 19:00.

Consumați cât mai multă apă plată, evitați băuturile dulci carbogazoase și sucurile. 40 ml x nr de kg (indiferent de sex)= nr de ml. E indicat să consumați 70% din cantitatea recomandată până la ora 18:00. Ceai sau cafea – max. 3 căni/zi.

Excludeți: alcoolul și tigările, produsele de panificație și cele semifabricate (salam), sosurile din magazine (ketchup, maioneză), musli, cous-cous, crupele de porumb, zahărul (simplu, brun, siropurile). Mierea, la fel, îngrașă.

Nu faceți exces de produse și deserturi vegane. Acestea sunt mult mai sănătoase, dar conțin un număr mare de kcal. Dacă ați hotărât să înlocuiți laptele de 2.5% cu unul de migdale, atunci rețineți că migdalele au un conținut mare de grăsimi iar cel de cocos – de carbohidrați”, explică aceasta.

 Tu de unde te inspiri?

„Vă recomand mai jos 5 persoane pe a căror pagină de instagram veți găsi numeroase video-uri cu antrenamente în condiții de casă”, încheie Alina.

@valeriu_gutu

@rjathayde

@samiclarke

@lisafiitt

View this post on Instagram

NO EQUIPMENT LOWER BODY WORKOUT 💪🏼⁣ Here is a little circuit for you to try, it burns. A LOT! But remember when it’s brining it’s working so keep pushing through it ! You’ve got this 🔥 Frog squats are the devil be prepared 😂⁣ ⁣ You can sign up for our next 6 week challenge starting tomorrow (Monday 18th) on strongandsxy.com – all you need is a subscription to the @strongandsxy fitness app to enter ! I’m so excited to do this with you all again ! 😊💗⁣ ⁣ You can PRE BUY (7-10 week wait) our @strongandsxy resistance bands and get 20% off with code STAYSTRONG20 at Lisafiitt.com✨⁣⁣⁣ ⁣ ♥️ – save & tag a fwend 👭⁣ ⁣ WORKOUT:⁣⁣⁣⁣ 30 secs on & 30 secs rest⁣ (complete the exercise for 30 seconds and then rest for 30 seconds, repeat for each exercise).⁣ 2-3 rounds ! 🔥 ⁣ ⁣ 1️⃣ Squat pulses ⁣ 2️⃣ Good mornings ⁣ 3️⃣ Reverse lunge pulses ⁣ 4️⃣ Frog pumps ⁣ 5️⃣ RDL⁣ 6️⃣ Single leg glute bridge⁣ 7️⃣ Frog squat ⁣ 8️⃣ calve raises⁣ ⁣ LETS KEEP IT MOVING 💗💪🏼

A post shared by LISA | Home & Gym Workouts💪🏼🇬🇧 (@lisafiitt) on

@anitasporty

Citește și: După 9 ani de balet Alina Alexei nu își mai vede viața fără sport. Are un corp fabulos, iar noi i-am aflat toate secretele (Interviu)

 

Distribuie articolul: