Nu-ți descoperim, probabil ceva nou prin aceste mici reguli pentru un mod de viață sănătos, însă ți le-am formulat ca să le memorezi și să le pui în practică în fiecare zi din viața ta.

Bea un pahar (sau 2) de apă cu 15 minute înainte de fiecare masă.

Știi cu siguranță, dar îți mai repetăm să bei minim 1,5 – 2 l. de apă pe zi. Acest volum include consumul de ceai verde, fără zahăr.

Alimentele bogate în grăsimi și calorii se permit doar până la ora 12:00.
Înlocuiește toate garniturile din meniu cu cele din legume.

Uită de tot felul de produse de genul: cârnăciori sau salamuri, care dăunează nu doar sănătății, dar și siluetei tale.

Alimentează-te cu porții mici, peste fiecare  2,5-3 ore.

Ultima masă trebuie luată cu 3-4 ore înainte de somn.

Fă-ți obișnuință din a avea o zi de detoxifiere în săptămână.

Nu uita de efortul fizic. Sportul, antrenamentele, cardio și altele. Alege să mergi mai mult pe jos și să ridici scările, în loc să urci în lift.

Nu bea apă în timp ce mănânci și 40 de minute după masă.

Este important în fiecare zi să consumi nu mai puțin de 20 de game de grăsime.  Ai posibilitatea să completezi această cantitate de grăsime cu o lingură de ulei de seminte de in, în fiecare dimineață pe stomacul gol.

Să fie regulă: nu ieși din casă dimineața, fără a lua micul dejun.
Exclude sau redu din cantitatea de consum de produse făinoase și dulciuri.

Fă puțină gimnastică în fiecare dimineață pentru a activa metabolismul.

Distribuie articolul: