Operatorul preferat de peste un milion de locuitori ai Moldovei a fost apreciat cu cea mai înaltă distincție la concursul național ”Marca comercială a anului”. Premiul ”Mercuriul de Aur” la nominalizarea ”Reputație și Încredere” a fost acordat pe 30 ianuarie, în cadrul unei ceremonii oficiale desfășurată la Palatul Republicii. Este a doua oară când Moldcell obține distincția ”Reputație și Încredere” și al nouălea an consecutiv când compania câştigă premii la „Marca Comercială a Anului”.

Trofeul ”Mercuriul de Aur” a fost înmânat directorului general Moldcell, Barkin Secen, pentru conceptul original și creativ al companiei și implementarea acestuia pe parcursul anului 2013.

Barkin Secen, director general Moldcell: ”Suntem onorați că Moldcell este apreciat ca operator reputabil şi de încredere. Aceste valori sunt inestimabile și nu pot fi cumpărate cu niciun preț. Conceptul ”Născut în Moldova” reflectă mândria noastră de a face parte din această comunitate, bucuria de a lucra pentru oamenii de aici și responsabilitatea pe care o purtăm în fața societății. Mulțumim abonaților Moldcell. Ei reprezintă sursa noastră de inspirație zi de zi.”

Pentru Moldcell, anul 2013 a fost unul de succes:

  • Operatorul a devenit lider în portabilitatea numerelor, numărul abonaților care au ales Moldcell fiind de trei ori mai mari comparativ cu alți furnizori de telefonie mobilă. Au fost lansate oferte și planuri tarifare revoluționare pentru piața locală – Moldcell a fost primul operator care a introdus minute naționale gratuite și nelimitate pentru abonații săi.
  • Compania a perfecționat rețeaua 3G și a extins rețeaua 4G, pentru a oferi abonaților acces la servicii avansate, de calitate înaltă. În 2013, ai noștri au profitat din plin de libertatea comunicării pe internet, utilizând intens traficul de date – cu 33% mai mult comparativ cu anul precedent.
  • Concursurile și extragerile de premii Moldcell au adus multă bucurie în casele clienților Moldcell. Doar în cadrul ultimei tombole, încheiată recent, 75 de câștigători au beneficiat de un fond de premii în valoare totală de 770 000 lei, iar alte două abonate norocoase au câștigat câte un BMW, seria 3.
  • A apărut o nouă ofertă la apeluri internaționale și roaming, cu cele mai avantajoase tarife disponibile pe piață.
  • Show-ul ”Moldova are talent”, prezentat de Moldcell, a cucerit Moldova, descoperind oameni extraordinari, cu talente unice.
  • Abonații Moldcell și prietenii asociației ”Salvați viața” au donat peste jumătate de milion de lei pentru a le oferi copiilor bolnavi o copilărie frumoasă și lipsită de griji.

Concursul național ”Marca comercială a anului” este organizat de Camera de Comerț și Industrie, împreună cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală a RM. Concursul se desfășoară cu scopul de a spori competitivitatea mărcilor autohtone şi a contribui la sporirea profesionalismului echipelor de marketing. „Reputaţie şi Încredere” este o nominalizare închisă, iar distincţiile sunt conferite exclusiv prin decizia Comisiei de evaluare, formată din înalţi oficiali ai structurilor de stat în domeniul reglementării economice, profesori universitari, directori de întreprinderi, etc.

P

Distribuie articolul: