Urcarea scărilor sau rularea pe verticală este un exercițiu excepțional, mult mai eficient decât jogging-ul sau plimbările. Cincisprezece minute pe zi de scări se echivalează cu treizeci de minute de mers pe jos.

Urcatul treptelor este o mișcare naturală și mai ales foarte profitabilă în ceea ce privește cheltuielile de energie. Un singur antrenament de o oră poate arde de la 500 la 1000 de calorii (în funcție de intensitatea antrenamentului).
Experții din industrie susțin că urcatul scărilor face bine, nu numai la nivel cardio – vascular, dar acționează și asupra mușchilor corpului, în special pentru coapse și fese.

Citește și: https://ea.md/o-nutritionista-demonteaza-cele-mai-mari-mituri-legate-de-slabit/

Așadar, 20 de scări urcate zilnic înseamnă, în medie, 2,7 kg în minus anual. Iar din moment ce vei arde mai multe calorii, va fi mai ușor să pierzi în greutate.

Women running on stairs

Organismul obișnuit cu acest mic exercițiu, va dezvolta și va crește metabolismul. În plus îți vei întări mușchii picioarelor, obținând o tonifiere perfectă.

Citește și: https://ea.md/iti-descoperim-cel-mai-eficient-cockatail-pentru-slabit/

Preia obiceiul sănătos de a urca scările.
De azi înainte renunță la lift pentru un corp frumos și o siluetă de invidiat.

Dumitrița Cebanu, stagiară

Distribuie articolul: