La fel ca și multe alte actrițe hollywoodiene, Gwyneth Paltrow a decis să-și întreacă puterile și în designul vestimentar. Cum arată prima linie de haine la care a muncit, vedeți mai jos.

gwyneth-paltrow-goop-exclusive-september-2016-apparel-02

Deținătoare a publicației de lifestyle Goop, fondată încă în 2008, Gwyneth Paltrow a decis să lanseze și o linie vestimentară – Goop Label, care să ofere spre vânzare haine de damă.

Hainele, precum informează însăși actrița, au fost concepute în urma unei colaborări creative dintre Gwyneth și o echipă de designeri talentați din Italia, piesele fiind inspirate in garderoba actriței, de-a lungul anilor. Așadar, prina linie vestientară a vedete de cinema nu corespunde tendințelor actuale de fashion, ci rămâne atemporală, adică actuală mereu.

„Mi-am dorit să creez niște produse de calitate înaltă. Sunt de părere că există încă suficient loc în spațiul prêt-à-porter, la un preț accesibil consumatorului. Pentru mine a fost important să creez haine asemănătoare cu cele preferate de mine, originare din Italia, cu o atenție deosebită la detalii”, spune vedeta.

Deși vorbește despre accesibilitate la preț, actrița a și fost deja criticată pentru politica de prețuri abordată. Această poșetă albă, spre exemplu, se vinde la un preț de 285$. Prețul blazerului de mai sus este de 695$; a perechii de coulottes – 325$, iar a cămășii din denim – 195$.

Foto: shop.goop.com

Distribuie articolul: