Multe femei sunt preocupate de aspectul lor fizic. Din păcate, însă, nu prea multe depun efort ca să arate foarte frumos și fermecător. Una dintre cele mai mari dorințe a multor femei este de a pierde în greutate într-un timp record. Deși nu este atât de ușor, poate fi posibil. Dacă vrei să fii într-o formă bună, trebuie să-ți schimbi stilul de viață mai întâi. Cum? Urmează sfaturile de mai jos.

1. Mănâncă mai puțină carne

Foto: en.amerikanki.com

Foto: en.amerikanki.com

Carnea a devenit ingredientul de bază din meniul nostru zilnic. Am decis să o includem în diverse feluri de mâncare, deoarece este considerată a fi bună pentru sănătatea noastră. O fi așa, dar ar trebui să controlăm aportul acestui tip de mâncare atunci când intenționăm să pierdem în greutate. Asta nu înseamnă că ar trebui să încetăm să consumăm carne, ci este necesar să-i știm „măsura”. Unul din motivele pentru care am ar trebui să mâncăm mai puțină carne este concentrația ridicată a grăsimilor, hormonilor de creștere și a altor substanțe nocive pentru sănătatea noastră. Aflați că, peștele este un substitut minunat pentru carne și este benefic pentru noi.

2. Mănâncă fructe cu placere

Foto: en.amerikanki.com

Foto: en.amerikanki.com

Se știe că fructele trebuie să fie pe lista de alimente consumate în fiecare zi. Acestea sunt bogate în nutrienți și vitamine de care organismul nostru are nevoie pentru a funcționa mai bine. Din păcate, mulți dintre noi de cele mai multe ori, dăm prioritate alimentilor cu substituienți în loc să consumăm fructe naturale. Uneori, consumul de fructe poate fi destul de plictisitor. Dar trebuie să știm că există o mulțime de moduri interesante de a le întrebuința. De exemplu, putem face unele paste sau salate din fructe și să ne bucurăm de gustul acestora, zilnic.

3. Spune „Nu” Alcoolului

Foto: en.amerikanki.com

Foto: en.amerikanki.com

Toată lumea știe că, alcoolul este unul dintre cele mai nocive „obiceiuri” de pe pământ. Mai întâi de toate, este o „avalanșă” de calorii și este nevoie de mai mult timp pentru ca acestea să ardă în corpul nostru. Cu alte cuvinte, alcoolul este plin de etanol și grăsimi, substanțe ce ne pot cauza foarte mult rău. De aceea, dacă intenționăm să slăbim vertiginos, trebuie să uităm de alcool; cel puțin din două motive: 1. Alcoolul provoacă daune sănătății noastre. 2. Alcoolul conține foarte multe calorii.

4. Dormi mai mult

Foto:

Foto: en.amerikanki.com

Când este vorba de pierderea în greutate, somnul contează foarte mult. Acei oameni care dorm puțin au tendința de a mânca mai mult, deoarece crește pofta de mancare. E atât de greu de a rezista ispitei de a consuma alimentele favorite când suferim de insomnie. Pentru a evita acest lucru ar fi mai bine să mergem mai devreme la culcare. Important: nu te culca după o masă copioasă, atunci cu siguranță că vei mai pune vreun kilogram sau chiar două pe tine.

5. Pregătește-ți propriile mese

Foto: en.amerikanki.com

Foto: en.amerikanki.com

Cea mai bună mâncare este doar mâncarea pregătită de noi înșine. S-ar putea ca un motiv al îngrășării pentru multe tinere să fie „incapacitatea” de a găti, fapt care duce la consumarea produselor fast-food. Prin urmare, acestea (tinerele) „cresc” în dimensiuni. Așadar, încercați să gătiți mesele dvs, ceea ce s-a gătit în condițiile casnice este mult mai sănătos și mai gustos.

6. Consumă mai puțin zahăr

Foto: en.amerikaniki.com

Foto: en.amerikanki.com

Ar fi frumos dacă ați minimiza consumul zilnic al zahărului, deoarece are un impact negativ asupra corpului dvs. În plus, este unul dintre motivele principale pentru care acumulăm în greutate. Dacă nu puteți trăi fără zahăr, încercați să-l consumați mai puțin. Puteți adăuga zahăr la ceai sau cafea doar o dată pe zi, sau vă puteți limita la un baton de ciocolată. Nu mâncați alte dulciuri. Nu este necesar să renunțați la diferite prăjituri, ci să le cunoașteți „măsura”.

7. Mănâncă conștient

Foto: en.amerikanki.com

Foto: en.amerikanki.com

Este necesar să se includă diverse alimente în meniul săptămânal. Nu mânca aceeași mâncare decât o dată pe zi. De exemplu, în cazul în care micul dejun este bogat în carbohidrați, ar fi bine să furnizăm corpului proteine, în timpul prânzului. Alegeți dintr-o mare varietate de fructe. Pentru a fi „subțirele”, ar trebui să învățați să vă ascultați corpul dvs. și să să-i dați ceea de ce cu adevărat are nevoie. Nu „abuzați” de calorii. Este recomandabil de a mesteca mâncarea încet. În acest fel, va fi mai ușor de înțeles că nu vă mai este foame.

8. Uită de „mâncarea livrată”

Foto: en.amerikanki.com

Foto: en.amerikanki.com

Consumi de multe ori alimente livrate? Dacă este așa, cu siguranță ar trebui să uiți de ele. De fapt, este mult mai plăcut să vă adunați toată familia în jurul mesei, la o cină delicioasă pregătită de voi toți. E simplu, împărțiți-vă „obligațiile”, cineva e bun la pregătirea salatei, altcineva la – sosuri, o soră sau un frate – la pregătirea peștelui. Încercați, e foarte distractiv!

9. Sportul este o distracție

Foto: en.amerikanki.com

Foto: en.amerikanki.com

Toată lumea este de părerea că exercițiile fizice necesită mult timp și energie. Nici măcar nu cred că poate fi distractiv. Fă-o pentru distracție și vei vedea diferența. Optează pentru sportul tău preferat și fă-o în mod regulat. Nu contează care-i acesta, important este să te bucuri de sport. Dacă îți place dansul, nu ai decât să dansezi acasă, în fața oglinzii, vei vedea cât de distractiv poate fi, dacă și muzica e foarte bună!

Distribuie articolul: