E luni. E dimineaţă. E ca întotdeauna foarte mult de lucru. Uneori ai impresia că 24 de ore nu sunt destule pentru a-ţi bea la timp cafeaua, a îndeplini toate misiunile, a vorbi cu mama, a face sport şi lista poate continua. A şti să-ţi organizezi corect timpul este primul pas spre succes. Iar noi îţi venim în ajutor cu unele sfaturi. 1. Scrie într-un carnet toate lucrurile pe care le faci timp de o săptămână. Acest lucru te ajută să vezi cât de multe reuşeşti să faci într-o zi. Astfel vei înţelege cât timp este folosit în scopuri productive și cât timp este irosit în acţiuni inutile.
2. Prioritizează-ţi sarcinile. Unele sarcini neimportante pot consuma foarte mult timp. De aceea e bine să vezi care lucruri trebuie urgent îndeplinite şi utilizează-ţi energia pentru ceea ce merită.
3. Foloseşte 30 de minute în fiecare dimineaţă pentru a-ţi planifica ziua. Nu începe ziua până când nu ţi-ai organizat timpul.
4. Ia 5 minute din timpul tău înainte de fiecare apel și sarcină, timp în care să te gândeşti la rezultatul final pe care vrei să-l obţii. Astfel, îţi va fi mult mai uşor să calculezi cât timp necesită o atare acţiune şi de câtă abnegaţie ai nevoie.
5. Nu răspunde la toate apelurile de telefon sau la toate emailurile. Nu le acorda tuturor atenţie în timpul lucrului, decât dacă este absolut necesar pentru afacerea ta.
6. Blochează alte distracții, cum ar fi Facebook și alte forme de mass-media sociale, dacă nu utilizezi aceste instrumente pentru a genera afaceri.
7. Dormi cât trebuie. Mănâncă sănătos şi fă sport într-un mod regulat. Un mod sănătos de viaţă te va ajută să te concentrezi mai uşor şi să-ţi dezvolţi productivitatea de lucru.
8. Ia o pauză atunci când ai nevoie. Prea mult stres te transformă într-o persoană dezorganizată. Atunci când ai nevoie de o pauză, fă-o. Mergi la o plimbare. Ia-ţi o zi de vacanţă ca să te odihneşti şi să te revigorezi.

Sursa:www.mayoclinic.com

Distribuie articolul: