Pentru ca să-ți menții mușchii într-o formă excelentă e suficient să faci gimnastică aproximativ 20 de minute în fiecare zi. Iată câteva exerciții care te vor ajuta să te fii în formă dacă nu ai timp să mergi la sală.

1. Lipește-te cu spatele de perete, poziționează  picioarele la distanța umerilor. Alunecă în jos până iei poziția de „stat pe scaun”. Ține contractați mușchii coapselor și îndreaptă-te lent.

2. Stai culcată pe podea, iar tălpile lasă-le sprijinite de un scaun. Încordează mușchii fesieri, apoi ridică și coboară pelvisul.

3. Stai întinsă pe spate, îndoaie genunchii și unește tălpile. Întinde picioarele spre tavan, apoi revino în poziția inițială.

4. Stai întinsă pe spate, ridică ușor picioarele îndreptate. Păstrează această poziție a corpului, desparte picioarele apoi unește-le din nou.

5. Întinde-te pe spate, pune o talpă pe genunghiul celuilalt picior, talpa cărui trebui să fie sprijinită pe un scaun. Ridică și coboară încet pelvisul.

6. Cel mai efectiv exercițiu pentru mușchii abdomenali, cei ai coapselor și ai feselor este genuflexiunea. Începe cu 20-30 așezări și crește treptat numărul până la 100-150.

7. În fiecare dimineață și seară, fiind culcată în pat, sprijină pentru câteva minute picioarele pe perete. Acest exercițiu stimulează circulația sângelui.

Distribuie articolul: