A venit sezonul porumbului și puțini rezistă acestei tentații dulci! Ne-am gândit să vă enumerăm câteva dintre beneficiile extraordinare ale porumbului fiert - bunătate bogată în fibre și o mulțime de nurienți.

Consumul de porumb dulce ajută organismul să prevină apariția tumorilor. Vitamina A – unul dintre antioxidanții pe care îi conține, protejează organismul împotriva radicalilor liberi dăunători.

O gustare sățioasă și sănătoasă. Grație conținutului bogat în fibre, porumbul fiert este recomandat persoanelor cu probleme ale sistemului digestiv. Fibrele insolubile din grăunțele de porumb hrănesc bacteriile folositoare din intestine și previn constipațiile.  100 gr. de boabe de porumb conțin 2 gr. sau 5% din cantitatea de fibre recomandată zilnic.

Te ajută să-ți controlezi greutatea, conținând 86 de calorii în 100 de grame de boabe.

Ajută la buna funcționare a inimii, a mușchilor și a oaselor grație cantității de potasiu pe care o conține. Acest mineral poate fi sporit dacă porumbul se asociază cu fasole, spanac sau cartofi.

42

Porumbul dulce nu conține gluten, fiind o alternativă sănătoasă pentru produsele preparate din făina de grâu. Persoanele cu boală celiacă pot consuma porumb fiert.

O masă extrem de hrănitoare. Porumbul fiert este bogat în antioxidanți ca luteina, ß-caroten și carotenoizi, care oferă grăunțelor culoarea specifică. Acești antioxidanți, dar și Vitamine ca B și C, sunt esențiali pentru sănătatea ochilor, a mucoaselor și a pielii.

Stimulează sistemul muscular și imunitar grație conținutului mare de proteine.

Foto: fotovivo.livejournal.comzacep.com

 

 

Distribuie articolul: