E greu să respecți un regim alimentar sănătos, mai ales atunci când tentațiile sunt la orice pas. Din fericire, sunt câteva tipuri de gustări sănătoase pe care le găsești cu ușurință, în plus, le poți lua cu tine, în poșetă.

1. Prunele confiate

Prunele confiate pot fi ținute în poșetă fără probleme. Le poți achiziționa ambalate în porții mici, așa că nu vei avea probleme cu spațiul de depozitare. În plus, sunt delicioase și foarte bogate în fibre.

prune

2. Ciocolata neagră

Alege un sortiment cu cel puțin 70% cacao și lipsit de îndulcitori. Medicii chiar recomandă consumul de ciocolată neagră și susțin că ajută la scăderea în greutate și la reglarea ritmului cardiac.

ciocolata

3. Stafidele

Stafidele și-au câștigat faima de gustare sănătoasă încă din deceniile trecute, pentru că o porție de 50 de grame are mai puțin de 100 de calorii și nici un adaos chimic.    

stafide 

4. Caisele deshidratate

Caisele sunt o alegere excelentă dacă îți dorești să consumi mai multe fibre și să îți asiguri necesarul de vitamina A.

caise

5. Migdalele crude

Migdalele sunt o sursă foarte sănătoasă de proteine. Alege migdalele crude, sunt o alternativă excelentă pentru obișnuitele chipsuri și sunt foarte accesibil.

migdale

 

Sursa: ele.ro

Sursa foto: csid.ro, bebelu.ro, sanatate.bzi.ro, inshockmonkeyslippers.com, pattyn.com, saidaonline.com

Distribuie articolul: