Utilizatoarele de Instagram au auzit cu siguranță de energia debordantă a Annei Victoria. Americanca e autoarea programului de slăbit Fit Body Guides, bazat pe 12 săptămâni de sport și alimentație atent selectată. Ne-am gândit să vă oferim 5 tipuri de antrenamente pe care le repetă zilnic, pentru o formă fizică perfectă.

„Cred cu tărie că antrenarea masei musculare contribuie la tonifierea și sculptarea corpului, ne proporționează, ne conferă mai multe curbe decât am avut vreodată!” – acesta e motto-ul pe care Anna Victoria îl promovează după câțiva ani de activitate.

Tânăra a devenit guru în lumea fitnessului după o perioadă intensă de transformare personală. Azi, sute de oameni din întreaga lume slăbesc și își remodelează corpul grație programului său. Popularitatea sa e trădată și pe Instagram, acolo unde antrenoarea e urmărită de peste 1,1 milioane de fani care au decis să slăbească.

E guru în lumea fitnessului! Cunoaște-o pe Anna Victoria – antrenoarea care schimbă vieți

Tânăra antrenoare nu ține în taină exercițiile pe care le practică ea însăși pentru a se afla mereu în formă, de aceea publică cu regularitate fragmente din antrenamentele sale zilnice.  Am selectat câteva dintre ele, în cazul în care veți dori să vă sculptați în special abdomenul, picioarele și posteriorul!

Exerciții pentru un abdomen plat. Fiecare se execută de 20 de ori. Repetați ciclul de 3 ori:

Antrenamente pentru picioare, utilizând greutăți:

At Home FBG Legs + Glutes 💪 ••• 💗 Squat + Press: Currently loving this move as its so simple and targets so many different parts of your body – glutes, legs, core, shoulders. When you press (meaning lift the dumbbells in the air above your head) pause for a second so you can exhale and squeeze your core AND glutes. 💗 Side Lunge: Stand with your feet together and step out to the side and squat back. Be sure to squat BACK so your knee doesn't pass your toe. Push up off your heel and then squeeze your glute as your leg is in midair and exhale. 💗 Dumbbell Swings: These will work your core, glutes, hamstrings, and shoulders. Stand in a sumo squat position and hold it while you raise a dumbbell straight out in front of you. In this position, exhale and squeeze your core. Super important to keep your back straight and chest out throughout. 💪 Do 20 reps of each and repeat for 3 rounds! #fitbodyguide www.annavictoria.com/guides

A post shared by Anna Victoria (@annavictoria) on

Exerciții perfecte pentru ieșirile în parc:

Tag a friend to do ALL 10 moves from @thecoveteur challenge together! 👯 Today is the last day of the challenge, I hope you all enjoyed it and are professionals at all of these moves by now! 😉💪 Now for an even bigger challenge, do ALL 10 moves together! 1️⃣ Sitting Knee Jump + 2 Squat Jump: 5 rounds 2️⃣ 4 Side to Side Squat Jump + 2 Push-Up: 2 rounds 3️⃣ 2 Push-Up + 1 Plyo Push-Up: 3 rounds 4️⃣ 1 Caterpillar + 2 Snap Jump: 5 rounds 5️⃣ 10 Kneeling Squat Hold: 1 rounds 6️⃣ 10 Multi-Commando: 1 rounds 7️⃣ 8 Blast-Off Jumping Lunge: 1 round each leg 8️⃣ 10 sec Plank + 10 sec Downward Dog: 2 rounds 9️⃣ 20 Front Squat Walk: 1 round 🔟 20 Shoulder Plank Taps (10 each side): 1 round 💪 = Intense Full Body FBG Workout #fitbodyguide www.annavictoria.com/guides

A post shared by Anna Victoria (@annavictoria) on

Încă un set pentru abdomen:

Aceste exerciții pot fi efectuate oricând, chiar acasă:

At Home Abs Circuit targeting obliques. Tag a friend to do it with you 😊👯 ••• 1️⃣ Sit on a stable platform and lean back to the right, with your legs extended to the left. You will sit up and twist your torso to bring your right shoulder and right elbow towards your knees. When you lean back and return to the starting position try to keep your back in a straight line and not curled over. Repeat for 6 reps 2️⃣ Same but on the opposite side. One side is always less coordinated, which is this side for me 😜 try to focus on proper form in those cases over speed so once you feel you have the coordination, then you can start working on speed. Repeat for 6 reps 3️⃣ Now do the same, but in all three directions. Straight up, to the left, to the right. Repeat for a total of 4 rounds, so 12 reps 4️⃣ Swing your legs up and over to the opposite side, and you can use your arms to balance and support your upper body. Repeat for 6 reps each side, so a total of 12 reps. Repeat this circuit for 3 total rounds. Good luck! ☺️💪 #fitbodyguide www.annavictoria.com/guides

A post shared by Anna Victoria (@annavictoria) on

Foto: Instagram

Distribuie articolul: