Intervențiile chirurgicale sau kilogramele adăugate sunt modurile prin care ai putea să îți mărești mărimea sânilor. Însă cifrele vorbesc de la sine atunci când statisticile demonstrează suma colosală lăsată de femei prin magazinele de lenjerie în dorința de a achiziționa un sutien push-up. Pernuțele și push-up-ul nu sunt unicele opțiuni, ai putea să lucrezi mușchii pectorali pentru un plus de fermitate în decolteu.

Exercițiile de mai jos nu îți garantează o mărime mai mare la sutien, însă, ca și majoritatea femeilor ce nu își tonifică pectoralii, vei fi surprinsă de rezultatele acestora!

Dacă îți lucrezi pectoralii din unghiuri diferite, cu greutățile portivite, îți stimulezi corect mușchii pentru mai multă forță și formă.

Secretul eficienței exercițiilor constă în greutățile alese corect. Ar trebui să simți forțe pentru încă câteva repetiții la sfârțitul fiecîrui set de exerciții.

Să trecem la treabă, deci!

1. Culcă-te cu fața în sus pe banca de exerciții. Ridică greutățile deasupra corpului (A), apoi coboară-le până ajung la nivelul pieptului (B). Readu mâinile la poziția inițială. Repetă exercițiul de 10 ori, apoi treci la al doilea exercițiu, fără a te odihni.

Foto: womenshealthmag.com

Foto: womenshealthmag.com

2. Efectuează 10 flotări. Fă o pauză de 90 secunde. Revino la exercițiul 1 și imediat exercițiul 2. Ia o pauză de 90 secunde și treci la exercițiul 3.

Foto: womenshealthmag.com

Foto: womenshealthmag.com

3. În fond sunt aceleași mișcări ale exercițiului 1, efectuate pe banca ridicată sub unghi de 15 – 30 grade. Efectuează 10 repetiții și treci la exercițiul 4 fără a face pauze.

Foto: womenshealthmag.com

Foto: womenshealthmag.com

4. Culcă-te pe bancă cu fața în sus. Ia greutățile și ridică-le deasupra umerilor. Îndoaie puțin mîinile la cot (A) și îndepărtează-le în lături (B), apoi revino la poziția inițială. După 10 repetiții și o pauză de 90 secunde, revino la exercițiul 3 apoi iar 4.

Foto: womenshealthmag.com

Foto: womenshealthmag.com

E suficient să efectuați acest set de exerciții de două ori pe săptămână.

SURSA

 

Distribuie articolul: