Ne uităm cu invidie la femeile cu brațe frumos lucrate, cu carne fermă, și cu groază la doamnele plinuțe a căror carniță de pe brațe flutură.

Însă asta cere muncă și de cele mai multe ori ne lăsăm păgubașe. Însă experții de la RealSimple.com au pus la punct un set de exerciții extrem de simple și eficiente pentru brațe, care nu-ți vor lua foarte mult timp și pe care poți  le faci liniștită acasă, în fiecare zi, astfel încât la vară  te mândrești cu brațele frumoase, ferme care vor ieși din rochița ta cu bretele.

Fiecare dintre aceste exerciții îți întărește tricepsii și mușchii din jurul lor. Încearcă  faci câte 15 o dată din fiecare și  ajungi la trei seturi de cate 15 în fiecare zi din fiecare exercițiu.

1. Flotări la perete

Stai cu fața la perete și pune-ți palmele pe perete, astfel încât  stai cu brațele întinse. Palmele trebuie  se afle la înălțimea umerilor și degetele mari  se poată atinge între ele. Inspiră și, ținând corpul perfect drept, fără  miști picioarele, îndoaie brațele și lasă-ți greutatea  spre perete, ca și cum ai face flotări, dar la verticală. Ține coatele apropiate de corp. Expiră și împinge-te în brațe ca  revii la poziția inițială. Mișcarea va fi și mai eficientă dacă nu îți așezi corpul paralel cu peretele, ci un pic oblic, ca și cum te-ai împinge cu palmele în perete. Ține tălpile una lângă alta.

2. Exerciții la scaun

Te așezi pe marginea unui scaun sau fotoliu bine fixat (eventual sprijinit de perete) sau chiar a canapelei, cu genunchii și tălpile lipite, și palmele puse pe lângă șolduri, pe marginea scaunului, cu degetele în față. Ține umerii drepți, abdomenul încordat și îndepărtează-ți trunchiul de scaun ținându-te în brațe. Inspiră și lasă-te ușor în jos în fața scaunului, atât cât poți fără  miști picioarele și fără să-ți forțezi încheieturile mâinilor sau umerii. Stai un pic în poziția respectivă, apoi ridică-te incetișor, expirând. Încearcă  ții coatele cât mai apropiate unul de altul. Dacă vrei  crești intensitatea exercițiului, întinde picioarele in față.

3. Exercițiu combinat pentru bicepsi si tricepsi

Ține în fiecare mână o gantera de 2 kg și ține brațele pe lângă corp. Ridică ganterele încet spre umeri ținând degetele spre tine. Când ganterele sunt la umeri, încordează tricepsii, rotește pumnii cu ganterele astfel încât degetele  fie spre înafară și lasă brațele încet în jos pe lângă corp. Continuă mișcarea ducând brațele spre spate și încheie exercițiul cu încă o încordare a tricepsilor.

 

Distribuie articolul: