24 de ore – e mult sau puțin? Această întrebare banală poate avea un răspuns filosofic. O zi până la nașterea copilului, care a fost așteptat 9 luni, o oră pentru un băiat îndrăgostit care așteaptă fata la întâlnire, un minut pentru persoana care întârzie la tren, o secundă până la linia de sosire la jocurile olimpice – e mult sau puțin?

Dedicat persoanelor care știu să prețuiască fiecare clipă din viață, compania Sun Communications a lansat campania „Conectăm a 2-azi” și proiectul ”24 de ore pentru a reuși”, în cadrul cărora asigură conectarea la toate serviciile sale de telecomunicații în doar 24 ore. Campania vine să accentueze faptul că internetul, televiziunea și telefonia sunt create pentru a facilita activitățile cotidiene, iar Sun Communications ține să fie alături de cei care savurează viața din plin, în propriul său ritm. Dacă e mult sau puțin să fii conectat în 24 de ore, ne vor destăinui eroii, care au acceptat provocarea.

Primul erou al proiectului „24 de ore pentru a reuși” a devenit Igor Hâncu – inginer după studii, antreprenor după profesie și copil în suflet. Dacă pe parcursul unei zile petrecute alături de Igor, cineva ne-ar ruga să-l descriem printr-un singur cuvânt, am răspunde – „mobil”. Altfel nu ai cum să numești persoana care doar într-o singură zi reușește să parcurgă orașul în lung și în lat, să țină câteva prezentări, să vorbească cu clienții și să nu uite de cei dragi și apropiați. Nu e de mirare că o astfel de persoană a fost prima care a acceptat provocarea Sun Communications.

P

Distribuie articolul: