Există multe produse delicioase, care îți pot ajuta pielea să rămână sănătoasă și arătoasă, însă de fiecare dată le evităm, de parcă nu ne-ar păsa de felul în care arătăm în oglindă și în ochi altora. Dacă întâmpini dificultăți în alegerea produselor naturale, care te ajută să lupți cu ridurile, petele, acneea și iritațiile, îți propunem o listă cu 10 astfel de minuni ale naturii, care înlocuiesc cremele, serurile și îți tratează pielea pe interior!

1. Semințele de in. Sunt extrem de bogate în Omega-3, care conțin acizi grași, definitorii pentru prevenirea pigmentrii pielii și aparițeiei ridurilor. Cercetările au descoperit că includerea zilnică, în alimentație, a semințelor de in, te pot ajuta să obții o piele lipsită de iritații, pete roșii sau riduri. Adaugă semințe de in la dejun, în salate, cocktail-uri sau aluaturi.

2. Fructe și pomușoare de culoare albastră sau violet. Sunt esențiale pentru sănătatea pielii. Afinele, coacăza neagră, prunele sau murea sunt doar câteva dintre fructele care conțin cantități impresionante de antioxidanți care luptă cu radicalii liberi din organism; aceștia se dezvoltă din cauza factorilor nocivi de mediu. Consumul regulat de fructe sau legume albastre sau violete te pot ajuta să rămâi tânără pentru foarte mult timp.

foto: bestherbalhealth.com

foto: bestherbalhealth.com

3. Semințele de floarea-soarelui. Conțin o cantitate mare de vitamina E, de mare ajutor în lupta contra cicatricilor și efectului indus de razele ultraviolete. Semințele de floarea-soarelui sunt gustări ideale, dar pot fi adăugate și în salate. Nu cumpărați semințe sărate. Sarea se răsfrânge negativ asupra sănătății pielii.

4. Veste bună pentru amatorii de ciocolată! Ciocolata neagră, fără lapte, conține flavonoide necesare pentru un aspect ideal al pielii. Pentru că ciocolata neagră posedă și ea valoare energetică, n-ar fi bine să faci abuz de ea.

5. Batata sau cartofii dulci. Sunt benefici pentru sănătatea pielii, întrucât sunt bogați în vitaminele A și C, esențiale pentru o piele strălucitoare. Vitamina C stimulează producția de colagen în piele, acesta contribuind la strălucirea ei. Vitamina A, la rândul său, neutralizează radicalii liberi și previne dezvoltarea cancerului de piele.

6. Roșiile! Sunt foarte bune pentru felul în care arată pielea. Conțin foarte mulți antioxidanți și mult licopen, care se face responsabil de starea generală a epidermei și o protejează de apariția pigmenților. Adaugă roșii în cât mai multe feluri de mâncare. Prepararea termică a roșiilor le sporește cantitatea de licopen de câteva ori!!

foto: hdwallpapersos.com

foto: hdwallpapersos.com

7. Iaurtul. Este una din cele mai bune gustări pe placul tuturor, din câte s-au inventat. Este foarte benefic pentru sănătatea pielii. Iaurtul conține proteine, grație cărora pielea rămâne elastică și fermă, apărându-se de riduri. Nu luați de pe raft iaurturile care chipurile conțin fructe, pentru că în ele este adăugat foarte mult zahăr. Alegerea ideală este iaurtul natural, fără adaosuri. Adaugă singură bucățele de kiwi în paharul cu iaurt sau oricare alt tip de fruct preferat.

8. Ardeiul roșu este bun pentru piele nu doar în stare crudă, ci și după ce este preparat termic. Un singur ardei roșu conține doza zilnică recomandată de vitamina C. Ardeiul roșu conține și B6, fibre și carotenoide care nu-i permit pielii să facă riduri sau acnee, întrucât stimulează circulația sângelui. Dacă vei adăuga ardei roșu în mâncarea pe care o consumi zilnic, vei scăpa mai rapid de acnee. Un ardei conține doar 30 de calorii, iar fibrele pe care le conține îți vor oferi stare de sațietate.

9. Somonul este foarte bogat în vitamina D, necesar nu doar pentru funcționarea normală a creierului, a inimii, a oaselor și a intestinelor. „Peștele roșu” conține mulți acizi Omega-3 care hidratează pielea pe interior și reduce orice tip de inflamații, plus – acneea și ridurile. Dacă vei consuma mai mult somon, îți vei îmbunătăți și aspectul scalpului, deci și al părului.

foto: fitup.tv

foto: fitup.tv

10. Spanacul. E slăvit prin bogăția nutrenților săi și a microelementelor necesare pentru sănătatea pielii. Conține fier, clorofilă, acid folic, magneziu, fibre, vitaminele A,E,C și altele. Spanacul conține și foarte mulți antioxidanți care previn apariția problemelor legate de piele, deci îți curăță pielea din interior.

Sursa: Womanitely.com

Distribuie articolul: