Cu siguranță că după masa de sărbători îți vei dori să dai câteva kilograme jos, dar și să revii la formele de odinioară. Pentru a avea o talie ca de viespe, noi ți-am pregătit câteva sfaturi utile, care te vor ajuta să ai formele pe care ți le dorești. Nu ai decât să îți faci notițele necesare și să te pui pe treabă.


Crezi că abdomenele sunt soluția perfectă pentru a scăpa de grăsimea de pe șolduri și zona taliei? În realitate, acestea sunt doar o mică parte dintr-un program eficient de exerciții pentru un abdoment plat. Un antrenament eficient pentru ars grăsime iți crește pulsul și te ajută să consumi multe calorii, într-un timp cât mai scurt.

Iată cele trei componente esențiale ale unui program eficient pentru un abdomen definit:

1.Circuite pentru subțiere

În cadrul acestui antrenament, alternezi perioadele în care te antrenezi intens, cu pauze scurte sau exerciții cu intensitate moderată. Cu ajutorul acestora vei arde de nouă ori mai multe calorii, într-un timp mai scurt și vei scăpa de grăsimea abdominală mai repede.

images_stories_abdomen_plat_adidasi_650_800_90

2.Circuitele pentru sculptarea abdomenului

Acestea includ fie antrenamente cu greutăți, fie antrenamente cu greutatea corpului. Cu ajutorul acestora, iți sculptezi abdomenul sau chiar crești masa musculară, care te ajută să arzi grăsime chiar și atunci când stai. Aici poți include crunch-urile, dar ține cont de faptul că abdomenul tău lucreaza și atunci când faci flotări, genuflexiuni sau îndreptări.

5-alimente-pentru-un-abdomen-plat

3.Deficitul caloric

Antrenamentul este doar o parte din puzzle. Un abdomen definit se construiește în bucătărie, nu în sala de fitness. Ca să scapi de grăsimea abdominală, redu caloriile pe care le asimilezi zilnic pentru menținerea greutății cu 15%.

Iți recomandăm să manânci zilnic:

-sursa de grăsimi sănătoase (nuci, migdale, caju, sardine, avocado, semințe de in, ulei de pește etc.)
-proteină slabă – între 0.6 și 0.8 gr pe kilogram corp (piept de pui, albuș de ou, somon, mușchi slab de porc, tofu, etc.)
-carbohidrați complecși (leguminoase, quinoa, cereale integrale, etc.)

fructe-si-legume

Acum știi ce ai de făcut pentru o talie subțire și un abdomen tonifiat. Tot ce îți mai lipșeste este motivația să acționezi, perseverența și consecvența.

Sursa: Ziare.com

Distribuie articolul: