Momentul crucial din viața Victoriei Lungu nu a fost nici divorțul și nici alte evenimente mai puțin plăcute, care au avut loc în viața sa. Soarta i-a schimbat prioritățile odată cu accidentul rutier de acum 10 ani, care a țintuit-o la pat pentru jumătate de an și a apropat-o de forța divină. Despre această schimbare majoră, intrepreta a vorbit într-un interviu pentru EA.md.

Victoria Lungu dă pe față toate secretele de frumusețe: „Beau multe sucuri și nu am fumat niciodată”

„Călătoriile și drumurile mele duc mai mult spre mănăstiri, pentru că acolo mă regăsesc, acolo îmi încarc bateriile și mă așteaptă Dumnezeu. Nu vorbesc cu nimeni altcineva, iar când mă întorc, văd câte lucruri se schimbă și îi mulțumesc că mă susține. Sunt plină de energie, cu idei și melodii noi și asta mă bucură.

Am fost în Israel, acum 15 ani am locuit acolo, când formam o familie, dar cred că eram prea tânără, pentru că nu am reușit să merg și nu realizam cât de important e să văd acele locuri. Acum, când toate lucrurile se așază așa cum vreau eu, am urcat în avion, am zburat încolo, m-am botezat la Iordan, am fost la locurile unde s-a născut Hristos și s-au întâmplat lucruri despre care doar auzim. Am niște poze și filmări excepționale. După această vizită, am văzut în fiecare zi cum lucrurile se schimbă. Dacă ești atent la detalii, Dumnezeu îți dă mereu câte un indiciu.

Când intru în lăcașul Lui Dumnezeu, mereu am sentimente profunde: plâng, am pentru ce-i mulțumi și ce-i spune. În El simt acel ajutor, acea putere.

Prioritățile din viața mea s-au întâmplat în 2006, când am avut acel accident. A fost un semn foarte puternic, pentru că mă gândeam că voi sta la pat când cariera mea era în ascensiune. Am stat la pat peste jumătate de an, eram vizitată de un călugăr și un psiholog, pentru că îmi era greu să mă refac.

Atunci am înțeles că doar El e cel cu care pot să vorbesc și care mă aude. Și după asta s-au mai întâmplat lucruri neplăcute în viața mea, din care am înțeles că doar El m-a ajutat. Tot ce se întâmplă în viața mea știu că doar El face. Imediat după ce intru în Postul mare, în biserici și rugăciunea pe care o simt doar eu, imediat văd unele mișcări, concerte care vin, piesele care se nasc, după aia și zic: Doamne, îți mulțumesc.

Am o mănăstire la care mă așteaptă măicuțele de fiecare dată, la Briceni. Îmi închid telefonul, stau cu măicile la sfat, așa îmi învie inima. Recent, am fost în Grecia, într-un pelerinaj de 11 zile, în niște locuri extraordinare.

Ce este astăzi, nu va fi mâine, pentru că ziua de ieri a trecut, cea de mâine nu există și există doar cea pe care o avem astăzi, iar dacă ajungi seara și spui: Doamne, îți mulțumesc, înseamnă că a mai trecut o zi din viață și te rogi să ajungi și mâine dimineață. Multe lucruri se întâmplă noapte, nu știi niciodată”, a mărturisit vedeta, în interviu.

Foto: captură video din clipul pentru piesa „La poarta părinților”