După exemplul campaniilor de promovare a vinurilor moldovenești, realizate mai mulți ani la rând în țară, Kaufland Moldova şi-a propus să continue această tradiție de promovare a vinurilor autohtone prin campania „Vin la Kaufland”.

Ce vin sau spumant alegem pentru masa de sărbători? Cum asociem mâncarea cu vinul potrivit? Sunt doar câteva întrebări la care somelierul Andrei Ştirbu le-a răspuns clienților şi invitaților la prima ediție a campaniei: „VIN la Kaufland de sărbători”. Evenimentul s-a desfăşurat în incinta magazinului Kaufland de pe str. Decebal, iar partenerul acestei ediții a fost compania Cricova.

„Am avut la degustare 5 tipuri de vinuri: două spumante – Cuvee Prestige și Pinot Meunier, un Cabernet Sauvignon, un Rose de Cricova și o ediție limitată de Shiraz. Sunt vinuri perfecte pentru masa de sărbătoare, pe care le găsești pe rafturile magazinelor Kaufland&quot”, ne spune Andrei Știrbu.

Clienţii au fost curioşi să deguste vinurile alese cu grijă de somelier, dar şi produsele asociate acestor vinuri. În acest fel, compania îşi doreşte să descopere şi pentru consumatorii săi vinurile din Moldova care poartă numele țării cu cinste, pe cele mai mari piețe şi la cele mai prestigioase concursuri internaționale.

„În ajunul sărbătorilor de iarnă am lansat campania „Vin la Kaufland”, o campanie care are drept scop promovarea produselor autohtone, în acest fel la Kaufland nu suntem doar cei care vând, dar și cei care promovează produsele noastre autohtone”, a declarat Cristina Aramă, PR manager la Kaufland Moldova.

Kaufland Moldova își propune să realizeze o serie de evenimente de acest gen în magazine sale. Un somelier, alături de producătorul de vinuri, va prezenta și degusta împreună cu cumpărătorii interesați din magazin, câteva vinuri și alte produse care pot fi combinate cu acest vin. Somelierul va prezenta povestea fiecărui vin și calitățile acestuia, îndemnând cumpărătorii să opteze pentru un vin produs în Moldova.

Urmărește pagina Kaufland Moldova, pentru a afla când se vor desfășura următoarele evenimente marca „VIN la Kaufland” și a te alătura familiei mari a promotorilor produselor autohtone.

P

Distribuie articolul: