Secretul acestei diete constă în faptul că te ajută să pierzi kilograme în plus, mâncând.  Dacă îți dorești să revii la formele suple, acest plan de alimentație este potrivit ca să-ți atingi scopul. 

Foamea nu va tortura în timpul dietei. De-a lungul zilei poți mânca aceste produse în cantități mari. În timpul dietei, ar fi potrivită și practicarea sportului, dar dacă nu ai timp pentru vizitele la sală, nu îți face griji – vei pierde în greutate  chiar și fără efort fizic.

1. Ziua fructelor

De-a lungul întregii zile mănâncă orice fructe, în afară de banane. Cel mai eficient fruct pentru slăbit este pepenele verde, bineînțeles doar în sezonul de vară.  În oricare alt timp, consumă alte fructe.

2. Ziua legumelor

A doua zi, consumă doar legume: crude, coapte sau fierte. Nu consuma bobul și porumbul, însă ai verde la cartofii copți cu ulei vegetal.

3. Legume + fructe 

Savurează din orice tip de legume și fructe în timpul întregii zile. Prepară o salată din legume cu suc de lămâie și piper iute. Această rețetă va stimula procesul de slăbire.
Atenție! Nu consuma cartofi în această zi.

4. Banane + iaurt 

În această zi ai voie și trebuie să consumi banane. Organismul tău are nevoie de mai multe minerale. Poți mânca 8 banane, combinate cu 8 pahare de lapte degresat, plus iaurt degresat.

5. Carne de pui + roșii  

În această zi, meniul tău trebuie să conțină carne de pui și roșii proaspete. Poți înlocui carnea de pui cu cea de curcan.

Bea multă apă – fiecare roșie consumată trebuie să fie combinată cu un pahar cu apă pentru ca organismul să se curățe de săruri și acizi.

6. Carne de pui + legume 

Consumă carne de pui cu oricare legume, după preferință.

7. Ziua supelor

Prepară o supă pe care să o poți mânca de-a lungul întregii zile și care să te ajute să slăbești.

Ține minte: pentru ca să slăbești, e de ajuns să ai în cap scopul pe care ți l-ai propus. 

Distribuie articolul: