Dacă şi tu eşti una dintre persoanele a cărei siluetă are de suferit după sărbători, trebuie să iei măsuri urgente. Asta nu înseamnă să începi cel mai drastic regim de slăbit de care ai auzit. Găseşte metoda care va da rezultate în funcţie de necesităţile organismului.

Chiar dacă rochia de Revelion va sta de acum cuminte în dulap pentru cine ştie ce altă ocazie, nu trebuie să uiţi că cele câteva kilograme în plus luate de sărbători nu îţi vor face bine. Unde mai pui că şi hainele de zi cu zi au devenit un pic prea strâmte. Specialiştii spun că nu este cazul să începi o dietică drastică. Mai degrabă ai grijă la ce consumi şi la orele la care mănânci. Iată câteva sfaturi oferite de click.ro, de care este bine să ţii cont pentru a reveni la forma de dinainte de sărbători.

1. Hidratează-te

Bea multă apă. Chiar şi atunci când îţi este foame. De multe ori, oamenii confundă setea cu foamea şi, în loc să bea apă, mănâncă. Aşa că bea apă atunci când crezi că îţi este foame. În plus, te ajută şi să te simţi sătulă, astfel că, dacă vei bea un pahar cu apă înainte de masă, vei mânca mai puţin.

2. Mănâncă puţin şi des

Ai cam exagerat cu porţiile de sărbători. Acum trebuie să reduci cantitatea din farfurie. Specialiştii spun că este bine să mănânci doar două treimi din porţia obişnuită. În acest fel, 500 de calorii se vor topi ca prin minune. Ca să te saturi mai repede, mănâncă încet şi opreşte-te atunci când simţi că nu-ţi mai este foame.În plus trebuie să ţii cont de sfatul nutriţioniştilor care spun cătrei mese principale pe zi şi două gustări ar fi suficiente pentru a nu suferi de foame. Mai mult, dacă mănânci des reduci senyaţia de foame.

3. Renunţă la alcool

Acum că au trecut sărbătorile, nu te mai simţi „obligată” să ciocneşti pahare cu băuturi alcoolice pentru a-ţi merge bine. Poţi să faci acelaşi lucru şi cu sucurile acidulate şi înlocuieşte-le cu fresh-uri din fructe si legume.

4. Proteinele sunt bune

Ştim, ai consumat atâta carne de sărbători, încât crezi că nu vei mânca toată viaţa pui la grătar sau peşte la cuptor. Este greşit să faci acest lucru. În cantităţi mici, proteinele te ajută să slăbeşti. Dacă eşti total împotriva cărnii, poţi consuma iaurturi, nuci sau alune.

5. Fă sport

Este o greşeală să credeţi că puteţi la infinit să slăbiţi repede şi armonios fără el. Adică nu trebuie să intri în prima sală de fitness şi să începi să tragi de greutăţi. Începi să „ratezi” autobuzul câteva staţii în drum spre serviciu. Bine, asta înseamnă să pleci un pic mai devreme de acasă. Alege să urci pe scări, chiar dacă ai lift în bloc. Şi plimbă-te în aer liber atunci când ai timp. Evident, dacă ai un abonament la o sală de sport este bine să profiţi de acesta.

Sursa: Click

Distribuie articolul: