Articole vestimentare din cele mai noi colecții ale designerilor moldoveni, accesorii și încălțăminte pentru toate vârstele, împregnate cu emoții și dedicație, așteaptă să fie expuse într-un show de excepție la cea de-a VII-a ediție DIN INIMĂ Spring Fashion Weekend 2015. La sfârșitul acestei săptămâni Sala cu Orgă va avea alura unui veritabil podium, pe care vor defila cu eleganță și rafinament oameni de afaceri, persoane publice și vedete, exprimând valoarea și aprecierea brandurilor autohtone.

De la ediție la ediție, minunatul proiect de promovare a brandurilor autohtone DIN INIMĂ se dezvoltă și devine unul de anvergură. În această primăvară organizatorii – Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS), în parteneriat cu Asociaţia Femeilor Antreprenoare din Moldova (‪AFAM‬) şi susţinerea USAID CEED II, sub patronajul Ministerului Culturii și cu sprijinul Primei Doamne, Margareta Timofti – ne promit un show de excepție, cu mult bun-gust și rafinament.

Cea de-a VII-a ediție a evenimentului DIN INIMĂ este o dovadă vie a faptului că industria modei din Republica Moldova este în continuă dezvoltare. La baza evenimentului stau brandurile consacrate, care, în mod tradițional, surprind prin noile colecții vestimentare.

Georgeta Mir, creatoare de modă a brandului Georgette: „În această colecție de primăvară, Georgette a optat pentru culori pale, în nuanțe de albastru. Sunt ținute de la albastru deschis, până la albastru electrizant, combinate cu nuanțe de bej și maro.

Va fi mult spectacol la DIN INIMĂ Spring Fashion Weekend. Acest eveniment este foarte important pentru noi, creatorii de modă, deoarece avem ocazia să promovăm produsul nostru. Astfel consumatorul percepe diferit brandul, îl cunoaște și este mândru să poarte creații autohtone.”

Pe lângă creatorii de modă îndrăgiți, cu renume, la DIN INIMĂ Spring Fashion Weekend vor participa pentru prima oară opt tinere talente, designeri care aduc un suflu nou și își vor prezenta piesele de rezistență. Aceștia sunt: Kheops, Goreea, Folks, Etnopera, Ludmila Storojuc, Polina Hasanova, Olea by Divero și Le Parole.

La această ediţie nu va exista un podium special amenajat. Modelele vor defila printre cei prezenți la eveniment și astfel vor fi mai aproape de public, creându-se o atmosferă mult mai destinsă și firească. Printre modelele care vor prezenta cu mândrie colecțiile masculine sub brandul DIN INIMĂ se numără membrii trupelor Brio Sonores și Zdob și Zdub. Feminitatea și grația vor fi întruchipate de doamna ministru al Culturii, Monica Babuc, Cristina Scarlat, Olga Țipordei, Stela Boțan, Olia Tira, Sanda Filat și alte femei remarcabile.

Printre colecțiile de modă ale acestei primăveri, ținutele vestimentare în nuanțele trendy ale sezonului și modelele pline de grație, își vor face loc și alte momente artistice. În pauzele dintre prezentările spectaculoase, publicul se va delecta cu intervențiile pregătite de dansatorii iscusiți de la studioul „Black and White”. Trupa de dans îi va teleporta pe participanții evenimentului într-o lume a mișcării, controlului total al corpului şi senzualității explozive, cu un show plin de muzică, ritm și lumini.

Partener general al evenimentului: Societatea pe Acţiuni Floarea Soarelui

Sponsori: Centrul Comercial Shopping MallDova, Spitalul Internațional Medpark, Sun Communications, F’autor, Sudzucker Moldova – Zahăr Cinci Inimioare, Hotel Codru, Agenția de comunicare full-service „ProImagine”, Casa IMAGO, Villa Dor Bucovel, Still Ferro, Efes Vitanta Moldova Brewery S.A., Total Leasing, Loial, Kentford Business Center, Apa potabilă OM, iTicket, QSI International School, Jonzac, Bioderma.

Partener media general: Canal 3

Parteneri media: All Fun, #diez, PENTRUEA.MD, NOI.md, Locals.md, AGORA, All Lady, realitatea.md, bani.md, Hardys.

Despre proiectul „Din Inimă”

Campania „Din ♥ branduri de Moldova” a fost inițiată în Martie 2012 de către proiectul USAID CEED II și Asociația Patronală din Industria Ușoară (APIUS), în parteneriat cu 12 companii autohtone, care au creat mărci de succes pe piața locală. Scopul proiectului este de a spori prestigiul brandurilor moldovenești producătoare de haine, încălțăminte și accesorii. O mare parte dintre acești producători sunt asistaţi în continuare de proiectul USAID CEED II în procesul de consolidare a mărcilor proprii, a abilităților de design și a capacităților de marketing.

P

Distribuie articolul: