Nu este un secret faptul că cea mai bogată vedetă din Rusia ori cea mai bogată sportivă din lume este și femeie de afaceri. Maria Sharapova a fondat un brand de dulciuri denumit „Sugarpova”, una dintre filialele căruia s-a lansat, la sfârșit de august, chiar în inima New York-ului.

11960188_1033987853280875_5088347234500658194_n

Aflăm că filiala brandului de bomboane s-a deschis la New York pentru o perioadă determinată de timp. Despre acest succes, Sharapova a anunțat ea însăși, pe contul său de pe o rețea socială. Ori de câte ori iese în public, chiar și cu ocazia evenimentelor sportive, Sharapova arată, în fața camerelor, produsele dulci și colorate, ale propriei mărci, inclusiv bomboanele care amintesc de mingile pentru tenis de câmp.

La fel s-a întâmplat și în cadrul Turneului de Tenis Stradal (Tennis Street Fight), la care a participat zilele trecute alături de Serena Williams și alte staruri din lumea tenisulu, Sharapova și-a pus o rochie albă și dantelată, marca Chloe și o pereche de sandale neordinare.

Marca „Sugarpova” s-a lansat oficial încă din 2012, iar o parte din veniturile firmei este direcționată spre fondurile organizației caritabile a Mariei Sharapova. În această afacere, în care tenismena a investit circa 500.000 de dolari, sunt disponibile 12 sortimente de bomboane cu arome diferite, care se vând foarte bine, chiar dacă preţul unei pungi este cam piperat și pornește de la: 5,99 dolari.

If you weren’t at the #PovaPopUpNYC launch, don’t worry! Check out this behind-the-scenes video of Maria Sharapova and learn some fast facts about our favorite #tennis player! #bts #Sugarpova

Posted by Sugarpova on 2 Septembrie 2015

Foto: Instagram, Facebook/Sugarpova

Distribuie articolul: