Acum șapte ani, din necesitatea de a purta ceva frumos, Nadya Gudumak a creat brandul de haine Nikita Rinadi. Prima colecție s-a bucurat de popularitate și asta a motivat-o să creeze în continuare haine elegante și de o calitate superioară. Astăzi, brandul său a reușit să cucerească atât femeile din Republica Moldova, cât și podiumurile internaționale. Despre modă și tendițele din 2019, aceasta povestește pe îndelete într-un interviu pentru ultimul număr al Revistei Fashion Vip.

În spatele fiecărei haine este o muncă enormă, care poate dura și luni de zile, mărturisește Nadya.

„Să fii creator de modă nu este ușor, indiferent de țara în care activezi. Pe parcursul acestor ani de activitate, am ajuns la următoarea concluzie: lucrul pe care îl creezi trebuie să-ți placă, în primul rând, ție. Dacă haina pe care ai creat-o este pe placul tău, atunci, cu certitudine, va fi și pe placul reprezentantelor sexului frumos”, povestește designerul.

Deși să fii creator de modă nu este ușor nicăieri în lume, ea susține că nu ar renunța niciodată la acest brand, pentru că i-a devenit drag asemenea unui copil.

Vezi când se desfășoară: Târg de Primăvară Nikita Rinadi

„Să renunț? Nu, niciodată! Cum poți să renunți la copilul pe care l-ai născut și crescut? Nikita Rinadi este ca un copil pentru mine. Sunt momente care mă deranjează în procesul de producere, uneori chiar mă epuizează, dar odihna și vacanțele mă revigorează și revin în proces cu noi forțe și idei creative.”

În curând brandul Nikita Rinadi ar ajunge și pe piața din Orient.

„Am ajuns pe piața din Europa, Rusia, SUA, Israel. Anul acesta ne-am propus să ajungem pe piața din Orient. Avem o ofertă interesantă și mie îmi plac provocările, dacă sunt raționale și au la bază frumosul”, povestește Nadya Gudumak.

Între timp, Nadya Gudumak povestește și despre tendințele în moda anului 2019.

„Moda din 2019 este mai fluctuantă decât cea din anii precedenți. Liniile devin mai feminine, influențele sport își mai pierd din putere, iar culorile își recapătă strălucirea. Se poartă în continuare elementele caracteristice ale anilor 90, dar renunțăm încet, încet, la cele mai lipsite de pretenții și aducem în scenă itemuri noi, ce au stat până acum în umbră. Principalul trend al momentului este evidențierea siluetei! După câțiva ani buni în care oversized-ul a fost cel mai simpatic trend, ne reamintim de puterea de seducție a unei talii marcate. Acest element este vizibil mai ales în ceea ce privește costumele, sacourile, fustele și rochiile. În 2019 nu se mai poartă pulovere groase atunci când ne năpădește teama de frig, ci apelăm la mai multe piese, folosind tehnica suprapunerilor”, povestește Nadya.

Puteți citi interviul integral cu Nadya Gudumak în ultimul număr al revistei Fashion VIP, care poate fi deja găsit în chioșcuri.

Distribuie articolul: